Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der generelt slettet virksomheder i Google places, eller er det bare mig der er blind?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Når du logger ind i GP og går derind, er der nogen informationer? Eller vises din redigeringsside som normalt? 

Hej Mark,

Der er ingen informationer, jeg har mulighed for at oprette en listing, men min side er der ikke.

/Brian

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:56

Det lyder godt nok mystisk! Er det en side du selv har oprettet, eller én google har oprettet via informationer fra div. virksomhedskataloger?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:25

Mark MK:

Det lyder godt nok mystisk! Er det en side du selv har oprettet, eller én google har oprettet via informationer fra div. virksomhedskataloger?

Hej igen og tak for din tid.

Det er en jeg selv har oprettet og den har været aktiv i over et år, hvis ikke to.

Jeg fatter ikke en meter af det, jeg kunne selvfølgelig bare lave en ny, men jeg vil da gerne vide hvorfor den er væk og om den kommer igen når Google ruller bakuppen ind ;-)

/Brian

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:43
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:04

Hej igen,

Tak for hjælpen, jeg prøver Googles suppport-forum

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Det lyder mærkeligt at den skulle være væk fra din profil.

Har du muligvis flere profiler og er logget ind med den forkerte?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 10:13

Jeg har ikke mistet nogle af de rigtig mange Places optegnelser jeg administrerer, men til gengæld har mit Places cpanel været ulideligt langsomt i en uge nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Det har gået hurtigt her i kontrolpanelet, men til gengæld har der altid været noget forsinkelse før at ændringerne kan ses ude på Places.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:13

Theis Brouer-Jensen:

Ja jeg har været logget ind med flere profiler, bla. nogle af vore kunders, så det er et oplagt spørgsmål.

Men jeg er nu sikker på at jeg er logget ind med den rigtige profil når jeg kontrollere.

Det burde ikke have indflydelse på om vi dukker op i resultaterne når "anonyme" søger efter os, vi er ganske enkelt væk når der søges på adressen, sammen med flere andre virksomheder på samme adresse.
Derudover har jeg også bemærket at der er flere af vore kolleger i 8600 Silkeborg der er forsvundet fra places, derfor min mistanke om der var sket noget generelt.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09

Brian Reinhold Jensen:

Theis Brouer-Jensen:

Ja jeg har været logget ind med flere profiler, bla. nogle af vore kunders, så det er et oplagt spørgsmål.

Men jeg er nu sikker på at jeg er logget ind med den rigtige profil når jeg kontrollere.

Det burde ikke have indflydelse på om vi dukker op i resultaterne når "anonyme" søger efter os, vi er ganske enkelt væk når der søges på adressen, sammen med flere andre virksomheder på samme adresse.
Derudover har jeg også bemærket at der er flere af vore kolleger i 8600 Silkeborg der er forsvundet fra places, derfor min mistanke om der var sket noget generelt.

Stor hilsen
/Brian 

Hej Brian

Mht. at være logget ind, så var det ikke når I tester ved at søge, som jeg tænkte på.

Det var mere fordi du skrev at fortegnelsen heller ikke lå i administrationen af Google Places. Det synes jeg lød ret vildt, så jeg tænkte at du måske var logget ind med en anden konto end den, som oprettede fortegnelsen.

Simpel guide i Google Places optimering
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)