Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der generelt slettet virksomheder i Google places, eller er det bare mig der er blind?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der ikke kan finde virksomheder, der tidligere er oprettede Google places?

Jeg kan ikke finde nogle af de virksomheder jeg plejer at finde på Google places, min egen er også væk.

Er der andre med samme problem, eller er jeg bare blevet blind :-)
(Eller måske nogen der kender årsagen) 

Stor hilsen
/Brian

Solutio, smedebakken 12, 8600 Silkeborg 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

Brian Reinhold Jensen:

Er jeg den eneste der ikke kan finde virksomheder, der tidligere er oprettede Google places?

Jeg kan ikke finde nogle af de virksomheder jeg plejer at finde på Google places, min egen er også væk.

Er der andre med samme problem, eller er jeg bare blevet blind :-)
(Eller måske nogen der kender årsagen) 

Stor hilsen
/Brian

Solutio, smedebakken 12, 8600 Silkeborg 

Kan de hverken findes ved søgning på domæne eller tlf.nr. på maps.google.com?

Og står der ikke noget ud for dem i backend for Google Places???

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:58

Hej Theis,

Theis Brouer-Jensen:

Kan de hverken findes ved søgning på domæne eller tlf.nr. på maps.google.com?

Og står der ikke noget ud for dem i backend for Google Places???

Nej jeg kan ikke finde den nogle af stederne.

Jeg kan heller ikke finde andre virksomheder, eller ret meget ved en søgning på eks. "silkeborg, danmark" på maps.google.com. En søgning på "aarhus, danmark" giver et hit.

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Du skal søge efter f.eks. jeres adresse eller tlf. nr.

Jeg har lige testet og jeg har ingen problemer med at finde tidligere oprettede fortegnelser.

Hvad med i administrationen af Google Places? Står der ikke noget der?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:34

Hej Theis,

Theis Brouer-Jensen:
Du skal søge efter f.eks. jeres adresse eller tlf. nr.

Det er jeg med på :-), min pointe er at der ikke kommer nogle resultater, hverken på adressen eller på telefonnummer.

Theis Brouer-Jensen:
Jeg har lige testet og jeg har ingen problemer med at finde tidligere oprettede fortegnelser.

Får du virksomheder frem hvis du søger på smedebakken 12, silkeborg?
Mine eksempler med silkeborg og aarhus var for at vise at der ikke kommer resultater frem, det virker meget underligt hvis der kun er en virksomhed i Aarhus der har en places-side :-)

Kan jeg lokke dig til at prøve en af mine søgninger og se om du får samme resultat, eller der er noget galt her hvor jeg sidder.

Tak for at du gider bruge tid på det.
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Jeg får et resultat på smedebakken 12, Silkeborg. Det er knj og noget med konkurs.

Min erfaring siger mig at centrum bare vises ved en søgning på Århus. Hvis du f.eks. søger på pizza Århus, så får du masser af resultater.

Men jeg har prøvet søge ud fra oplysningerne på jeres side og der kom ikke meget frem.

Intet problem. Jeg følger meget med i Google Places, så jeg vil godt være opdateret omkring alt, der drejer sig om dette Smile

Hvordan ser det ud mht. visninger af fortegnelser og kliks? Er der fald der?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:57

Theis Brouer-Jensen:
Jeg får et resultat på smedebakken 12, Silkeborg. Det er knj og noget med konkurs

Det samme her, men det er mange år siden de har været her.

Jeg ved positivt at vi har haft en places side, vi har endda brugt den med nogle billeder, kategorier og beskrivelser.
Den har tidligere været godt placeret på Google.dk også.

Jeg ved også at en anden virksomhed, her på adressen, har en side, den hjalp jeg dem lige med at oprette, og godkende, den anden dag.

Ved søgninger på "it support silkeborg" feks. så kan jeg også se at flere af vore konkurrenter er væk fra listen, de plejer også at være der.

Jeg synes det virker meget underligt.

/Brian

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:59

Har ikke oplevet at vi er blevet slettet, men vi kommer kun frem ved søgning på keywords, og ikke på f.eks. vores adresse, ej heller vores telefonnummer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:30

Mark MK:

Har ikke oplevet at vi er blevet slettet, men vi kommer kun frem ved søgning på keywords, og ikke på f.eks. vores adresse, ej heller vores telefonnummer.

Vores places-side kommer ikke længere frem ved søgning på vores nøgleord, hverken i de almindelige søgninger eller søgninger på places-siden

/Brian

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:36

Når du logger ind i GP og går derind, er der nogen informationer? Eller vises din redigeringsside som normalt? 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)