Jeg har fået mit callcenter på benene og vi er nu klar til at hive samarbejdspartnere ind. Vi har samlet de bedste sælgere fra diverse callcentre i Danmark og derfor kan vi sikre dig de salg der bliver lovet.
Vi kræver ikke nogen fast betaling som andre callcentre, men derimod provision for de salg der bliver lavet, det betyder at lige meget hvad der sker vil det være en ekstra indtjening for jer. Hvis vi ikke laver noget får vi ikke penge og I mister ikke noget. Laver vi massere af salg, så får i en bedre indtjening og på den måde har i sikret jer en positiv vækst.
Har du et produkt/ydelse, som du kunne tænke dig at få solgt af et super godt team, så skriv en email til os eller ring på nedenstående telefonnummer og du vil få tilbagesvar kort efter.
Vi er meget erfarne indenfor tele- og IT brancen, men er åbne for nye projekter. Vi håber at høre fra jer!
Det er ikke mange der kan levere varen, mange virksomheder får en fast betaling for de ringetimer de sidder, da de ikke vil satse på "No cure no pay".
Herinde bliver sælgerne lønnet med ren provision, fordi de er virkelig gode sælgere, derfor vil det kun være meget erfarne sælgere der sidder og sælger det mulige produkt/ydelse.
Mange callcentre hiver så mange konsulenter ind, som de kan, da de så får en højere indtægt. Men jeg skal ikke kunne snakke på de mindre callcentres vegne, jeg ved bare at stort set alle steder hvor jeg har siddet, har det foregået på den måde.
Her giver jeg muligheden for en sikre en positiv indtjening, som jeg ved at alle virksomheder brænder for
Nu har jeg selv et callcenter! Og det er altså ikke for at have en højere omsætning at man vælger at hyre "halvslatne sælgere"!
Det er fordi de større kunder ofte belønner bereauerne med bonusser hvis de opnår et vist kvantum! Herved kan det godt svare sig i nogle tilfælde at have en "underskudsforretning" på nogle sælgere!
I vores bureau er sælgerne også udelukkende provisionslønnede! Det er dog mere efter en idé omkring at hvis ikke man har nosser til at gå hjem 1 dag uden 1 krone på lommen. Så har man heller ikke nosser til at tjene 300-400 kr i timen! At være telefonsælger er hårdt og kedeligt hvis man er timelønnet! Men spændende og indbringende hvis man er rigtig dygtig! God fornøjelse med virksomheden Jannick! :P