Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produkter til salg via telefon

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har fået mit callcenter på benene og vi er nu klar til at hive samarbejdspartnere ind. Vi har samlet de bedste sælgere fra diverse callcentre i Danmark og derfor kan vi sikre dig de salg der bliver lovet.

Vi kræver ikke nogen fast betaling som andre callcentre, men derimod provision for de salg der bliver lavet, det betyder at lige meget hvad der sker vil det være en ekstra indtjening for jer. Hvis vi ikke laver noget får vi ikke penge og I mister ikke noget. Laver vi massere af salg, så får i en bedre indtjening og på den måde har i sikret jer en positiv vækst.

Har du et produkt/ydelse, som du kunne tænke dig at få solgt af et super godt team, så skriv en email til os eller ring på nedenstående telefonnummer og du vil få tilbagesvar kort efter.

Vi er meget erfarne indenfor tele- og IT brancen, men er åbne for nye projekter. Vi håber at høre fra jer!

Email: Jannickjoel@live.dk

Tlf: 20 21 14 94

Mvh. Jannick Joel

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:40

Du mener no cure no pay

Det bruger mange callcenters.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:46

Det er ikke mange der kan levere varen, mange virksomheder får en fast betaling for de ringetimer de sidder, da de ikke vil satse på "No cure no pay". 

Herinde bliver sælgerne lønnet med ren provision, fordi de er virkelig gode sælgere, derfor vil det kun være meget erfarne sælgere der sidder og sælger det mulige produkt/ydelse.

Mange callcentre hiver så mange konsulenter ind, som de kan, da de så får en højere indtægt. Men jeg skal ikke kunne snakke på de mindre callcentres vegne, jeg ved bare at stort set alle steder hvor jeg har siddet, har det foregået på den måde.

Her giver jeg muligheden for en sikre en positiv indtjening, som jeg ved at alle virksomheder brænder for

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:49

Hej Jannick

Jeg har en webshop www.Dulleshoppen.dk hvor jeg sælger hair extensions..

Jeg vil have jer i tankerne, når jeg får flere varer og kunder i butikken ;)

God vind!

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:50

kikker du rundt her på amino så vill du se at mange små callcentre bruger no cure no pay

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:52

Hvor mange % skal jeres callcenter have for hvert salg?

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:54

Det kommer an på mange ting, men smid en email med en beskrivelse, så skal jeg skrive tilbage hurtigst muligt :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 11:55

Det skal dog siges at vi ikke vælger samarbejdspartnere bare fordi der er penge i det, men det bliver valgt udfra potentialet af det.

Jeg skal stole på produktet før jeg sætter sælgerne igang :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 15:01

Nu har jeg selv et callcenter! Og det er altså ikke for at have en højere omsætning at man vælger at hyre "halvslatne sælgere"!

Det er fordi de større kunder ofte belønner bereauerne med bonusser hvis de opnår et vist kvantum! Herved kan det godt svare sig i nogle tilfælde at have en "underskudsforretning" på nogle sælgere!

I vores bureau er sælgerne også udelukkende provisionslønnede! Det er dog mere efter en idé omkring at hvis ikke man har nosser til at gå hjem 1 dag uden 1 krone på lommen. Så har man heller ikke nosser til at tjene 300-400 kr i timen! At være telefonsælger er hårdt og kedeligt hvis man er timelønnet! Men spændende og indbringende hvis man er rigtig dygtig! God fornøjelse med virksomheden Jannick! :P

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:13

Har jeres "callcenter" en hjemmeside? Ligger det i Albertslund?

Har måske en opgave der kunne være interessant, og det skulle ikke være så besværligt at få afsat.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)