Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler egentlig blot det sidste finpudsning, før jeg er klar til at lancere min nye webshop:

http://danmark.shopwithsocks.com/ 

Jeg vil meget gerne have input, hvis der er nogle uhensigtsmæssigheder e.lign. I kan godt gennemgøre et fuld køb, skriv blot 4571 og en masse tal uden betalingssiden. Systemet køre i test, så der bliver ikke hævet noget. Det er pt. den danske version som kører.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:33

Det fungerer rigtigt godt.

Skulle jeg finde noget at kritisere (og det skal jeg... :o) ), så er det at jeg tror den øverste række sokker i str. 42 er damesokker. Jeg ved godt at jeg måske ikke har så store fødder, men det er lige at svine mig lidt rigeligt til :o)

Og så synes jeg at Trustpilot mærket i bekræftelsessiden er uhensigtsmæssig. Jeg skriver normalt ikke anmeldelser på Trustpilot, men jeg kunne ikke drømme om at gøre det, før jeg rent faktisk ved om det har været en god handel. Og det gør jeg først, når varerne er leveret. Jeg kunne bedre lide det, da du havde en Facebook like knap.

Men bortset fra de to småting, kørte det rigtigt godt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:43

Sorteringen køre efter: Mærke->Style->Type. Så det er tilfældigt det er damesokker :-). Jeg er gået lidt væk fra at tænke 'dame' og 'herre', og viser i stedet hele, og så må man selv bestemme hvad der er hvad. Men det er skrevet på maybe-listen, at brugeren bør mødes af neutrale sokker.

Det med TP er også noteret. Tak :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:47

et problem kunne jeg i sær se ved den lyse teksten i bunden af siden i fodnoten den kunne næsten ikke læses  , altså dit cvr nummer og telefon nummer og adresse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 01:04

Yes - uden tvivl en flot, brugervenlig og meget indbydende shop. Dette er en shop, som alle uden nogen form for erfaring i nethandel og uden IT-kundskaber, vil kunne købe fra på 1 min. Og det er i sig selv ganske imponerende.

Hvis jeg absolut skal nævne noget, som jeg som forbruger kan savne er det lidt mere info;

- hvorfor vælge netop jer?

- hvilken kvalitet har jeres produkter, kvalitet kontra pris?

- hvem står bagved shoppen/ hvem handler jeg med? Og her tænker jeg ikke virksomhedsnavn og CVR som fint er nævnt, men noget mere personligt. Tror mange foretrækker og både bevidst samt ubevidst føler sig mere trygge ved en online handel, hvis de kan sætte et navn på personen bagved - dette især gældende for førstegangs købere på en given shop.

Mvh.

Johannes

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:18

Mikael: Rettet og noteret. Tak!

Johannes:  Tak. Vi har jo vores Trustpilot anmeldelser hvor der kan læses om produkterne. Det bruger jeg dog aktivt på siden, men steder hvor brugeren allerede er konverteret til kunde.

Det med om os siden har jeg i den nuværende version, men er ikke kommet med i denne version. Min tanke er at shoppen meget hurtigt skal oversættes til rigtig mange sprog, og målrettes lige så mange lande. Derfor har jeg holdt antallet af påtvungne tekst sider pr. sprog til 2 (forsiden + betingelser m.m.), ligesom der heller ingen produkttekster er. Systemet er skaleret sådan, at når jeg får et nyt par hjem, skal det fotograferes og ligges på, hvorefter de straks er til salg i 20 lande. Jeg min 'ordbog' side, til hvert land, hvor jeg løbende kan ligge nye målrettede sider på. 

Jeg afskrev den siden lidt igen, da jeg tvivlede på effekten. Men omvendt kunne jeg godt tænke mig at lave en med billeder af mine fysiske faciliteter :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ShopWithSocks.com går online  Onsdag d. 26. Mere med hensyn til, folk ikke laver betalinger ifb. med denne tråd :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)