Prisen skal være uhyggelig skarp, da specielt Samsung laver mange billige modeller. For at kunne sælge dem til en skarp pris, så skal du også have et ret stort parti hjem ad gangen og risikerer derfor også at brænde inde med en hel del, da udviklingen går så utrolig hurtig.
Der er et meget stort marked for denne type smartphones. Tjek globale branchetal. De er nok i kraftigst vækst i Asien, men jeg ser også mange af dem her i USA.
Men om de også ville kunne sælges i DK ved jeg ikke. Muligvis hvis den kan købes uden at man bliver bundet til et dyrt abonnement. Her sælges de med et billigt flat rate abonnement som er væsentlig billigere end dem man er bundet til med en iPhone.
Tak for jeres svar, det er også tanker jeg selv har. Men både design og hvad de kan er ellers meget fint. Tror at markedet heller vil købe mærkevare telefoner, hvis der skal sælges sådanne telefoner så skal design, udstyr og specielt prisen være utrolig god-
udviklingen af smartphones går utrolig hurtigt og jeg tror at folk vil have utrolig svært ved at have tillid til en ikke mærkevare telefon. denne branche synes for mig at være utrolig farlig at være i og man kan hurtigt brænde inde med et ubrueligt lager.
Der sælges MILLIONER af denne type smartphones hvert år, og deres markedsandel er hastigt voksende. Muligvis går denne vækst udenom Danmark, fordi teleselskaberne hellere vil sælge dyrer telefoner, det skal jeg ikke kunne sige.
Jeg foretrækker også en iPhone, som jeg selv har, men mange enten kan ikke, eller vil ikke, betale $200 for telefonen, betale minimum $80 i måneden for en 2GB telefoni/dataplan og samtidigt være bundet i 2 år. Det er sådan det fungerer her i USA hvis man vil have en iPhone eller Android-baseret telefon. Og det får mange til at vælge en billigere løsning.
Konklutionen er at telefonerne skal være udstyret med samme teknologi som vi kender, og designet skal også matche, og sidst men ikke mindst så skal prisen bare være skarp.
Har du ellers noget kendskab til mobil branchen lidt indefra, tænker når en butik sælger en telefon til f.eks. 3.000 incl. moms. hvor stor avance har sælger så.