Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på Slipsefyr.dk - og få selv en smule rabat på dit køb!

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side :=). Den er meget simpel - og det er MEGET godt. For meget clutter og for lidt white space kan ødelægge konverteringen. 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:57

Rigtig flotte butterflies også!

Held og lykke med siden Alexander! :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:10

Mange tak for de pæne ord til jer begge to! Det er selvfølgelig altid rart med lidt ros Smile

Fra Vanløse
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Fra  RiseFilm Skrevet kl. 23:52

Hej Alexander 

Jeg har de seneste par dage kigget din webshop igennem og alt i alt er jeg enige med de andre Aminoer jf. logo og slipsebillede. Det skal bare sidde i skabet og virke professionelt.  

Det som jeg først og fremmest mener du bør overveje er om hvorvidt din personlige fremtræden er af afgørende betydning for shoppen. Under firmaprofil kan jeg udover kvalitet og kundeservice (som er helt perfekt) også læse om dine interesser for mode, e-handel og marketing

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke helt (visuelt) koble dig som person/stilikon/brand til dine produkter på trods af at du nævner din interesse for modefaget.

Jeg tænker derfor, at du som en service for dine kunder (og som marketingstrategi) bør overveje muligheden for at oprette en underside/blog hvor du præsenterer dine kunder for din viden og interesse for mode - selvfølgelig med overvejende reference til slips, butterflyes etc. - du kunne reportere fra modeshows, når der er nye produkter på vej etc... 

Jeg tror helt bestemt at folk ville finde det mere interessant at se dig i en direkte modesituation end perifert at høre om marketing, da kunderne er der for tøjets skyld. 

Jeg er på ingen måde utryg ved din side og kunne godt finde på at benytte dig næste gang slipset skal udskiftes. Men jeg kender det lidt fra min egen virksomhed hvorvidt personliggørelsen skal gennemtænkes. Jeg brander mig selv under "kunstnernavnet" Mike Rise (der er lidt internationale mulighder deri), da jeg helt bevidst vil koble et RiseFilm-produkt til mig som "kunstner". 

Kort sagt, overvej din person i virksomheden. Jeg tror på at fremtiden byder på endnu mere "follower-business".

vh. 

Mikkel 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 20:43

Mikkel Bolgann Rise :

Hej Alexander 

Jeg har de seneste par dage kigget din webshop igennem og alt i alt er jeg enige med de andre Aminoer jf. logo og slipsebillede. Det skal bare sidde i skabet og virke professionelt.  

Det som jeg først og fremmest mener du bør overveje er om hvorvidt din personlige fremtræden er af afgørende betydning for shoppen. Under firmaprofil kan jeg udover kvalitet og kundeservice (som er helt perfekt) også læse om dine interesser for mode, e-handel og marketing

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke helt (visuelt) koble dig som person/stilikon/brand til dine produkter på trods af at du nævner din interesse for modefaget.

Jeg tænker derfor, at du som en service for dine kunder (og som marketingstrategi) bør overveje muligheden for at oprette en underside/blog hvor du præsenterer dine kunder for din viden og interesse for mode - selvfølgelig med overvejende reference til slips, butterflyes etc. - du kunne reportere fra modeshows, når der er nye produkter på vej etc... 

Jeg tror helt bestemt at folk ville finde det mere interessant at se dig i en direkte modesituation end perifert at høre om marketing, da kunderne er der for tøjets skyld. 

Jeg er på ingen måde utryg ved din side og kunne godt finde på at benytte dig næste gang slipset skal udskiftes. Men jeg kender det lidt fra min egen virksomhed hvorvidt personliggørelsen skal gennemtænkes. Jeg brander mig selv under "kunstnernavnet" Mike Rise (der er lidt internationale mulighder deri), da jeg helt bevidst vil koble et RiseFilm-produkt til mig som "kunstner". 

Kort sagt, overvej din person i virksomheden. Jeg tror på at fremtiden byder på endnu mere "follower-business".

vh. 

Mikkel 

Hej Mikkel,

Først og fremmest mange tak for dit svar!

Det er nogle rigtig fornuftige tanker, som du gør dig, og jeg kan sagtens følge dig i dem. Jeg vil dog sige, at det nok ikke er min strategi at skulle opbygge webshoppen omkring mit personlige brand, og domænenavnet Slipsefyr.dk er skam heller ikke valgt med henvisning til mig selv. Det er sandt, at jeg er ganske interesseret i mode, men jeg er dog på ingen måde ekspert på området, og jeg ved faktisk noget mere om markedsføring og salg.

Så jeg kan som sagt sagtens følge dig, og jeg tror helt bestemt også, at det kunne være en god vej at gå. Det virker også som en fornuftig løsning ved din egen virksomhed. Men jeg tror bare ikke lige, at det er den rette vej at gå for mig.

Du skal dog endnu en gang have tak for dit indlæg. Det satte i hvert fald nogle tanker i gang Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 20:47

Jeg vil desuden lige sige, at jeg er ved at følge op på de ting, som I har nævnt i denne tråd Smile

- Billedet af mig på siden er blevet udskiftet til et, hvor jeg har butterfly på: Firmaprofil

- Et nyt logo er på vej, og jeg forventer, at det vil komme online på webshoppen i løbet af i morgen.

Tak for hjælpen til jer alle!

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:53

Fedt og clean design:) Synes det er flot.

Hvis man skulle have alle de slips skulle man næsten have en Elektronisk slipsebøjle  

Venlig Hilsen Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 21:01

Kasper Toxvig:

Fedt og clean design:) Synes det er flot.

Hvis man skulle have alle de slips skulle man næsten have en Elektronisk slipsebøjle  

Venlig Hilsen Kasper

Mange tak for det Kasper!

Og ja - det kan da være, at man skulle overveje den slipsebøjle på et tidspunkt Wink

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 22:21

Jeg har et par udkast til logoet, og det ville være rigtig dejligt med lidt feedback på dem Smile

Der er ikke så stor forskel på logo nr. 1 og logo nr. 2, og det er egentlig kun skrifttypen, der er ændret :)her, men det sidste billede både viser logo nr. 1 og logo nr. 2 - men her er ikonet med slipset i venstre side af logoet bare formindsket lidt. Spørgsmålet er så om det er bedst om et stort ikon eller et lille ikon.

Hvad synes I om dem? Og hvilket et kan I bedst lide?

Det skal lige siges, at målgruppen for min webshop primært er unge mænd, så logoet skal altså henvende sig til dem Wink

Logo nr. 1:

Logo nr. 2:

Logo nr. 3:

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 08:01

De ligner hinanden meget:)

Men jeg synes logo 1 og logo 2 er flot:)

Venlig Hilsen Kasper / sjove gadgets

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)