Jeg har min facebook fan side, som jeg har rigtig stor nytte af, her får jeg en del salg igennem, ved specielle tilbud og lig.n.
Derudover benytter jeg Adwords som dig selv. Og bruger lidt min egen tid på lidt SEO og noget betaler jeg mig fra ..
Men SEO derudaf, det gir godt i sidste ende :) Evt. hvis du ikke har det, få en blog, hvor du kan blogge om produkter, tilbud, nye varer osv .. Der får jeg også nogle besøgende fra. :)
Ellers kan du bare skrive artikler på vores side det er gratis og du skal kun sørge for at vores krav opfyldes så udgiver vi dine artikler hvor du så derigennem kan reklamer for din side og varer.
Men ellers ja, så er SEO en vej frem, og adwords / facebook ppc er helt klart også en fremgangsmetode hvis man gør det rigtigt, ellers ruinere du bare dig selv.
Du kan købe vores vine på webshoppen, som har et bredt udvalg. Vi formidler kvalitetsvine i den øvre mellemklasse, og arrangerer vinsmagninger ud af huset. Vinsmagningen kan suppleres med foredrag og smagning af lækkerier, herunder oste i samarbejde med Vestkystens Gårdbutik i Houvig.
egentlig tankevækkende at alle indlæg fokuserer på at skaffe nye kunder i butikken, det er jo der SEO, adwords osv. Som regel har sin styrke. Men hvordan holder i på jeres kunder? Altså hvordan for i dem til at købe igen og igen, anbefaler jer til andre osv. Det synes jeg er langt mere interessant.