Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med salg af iPhone skins

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi fået lagt vores nye design på webshoppen, og mangler kun de sidste små rettelser. Vi kunne derfor godt tænke os, at høre jeres mening omkring vores webshop :)

I kan se webshoppen her: http://www.tezzo.dk/

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 14:28

Hej.

Jeg synes det er en flot og let side at navigere rundt på.
Jeres produkt ser faktisk super lækkert ud og kanon at i har guiden til hvordan man sætter det på, for det ser jo legende let ud!
Jeg savner dog at sådan en som mig som bare har et gammelt skrummel af en iphone ikke kan få et skin. Fås der skins til iphone3/gs
Godt med billede af jer under "om os" Virker trykt at handle hos jer.
Til alder sidst; Fed kolonne ude i højre side med vilkår, nyhedsbrev og facebook :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Fra  TEZZO Skrevet kl. 15:01

Mange tak for din feedback Mark :)

I første omgang så kommer der ikke skins til iPhone 3 desværre. Vi er dog i gang med at lave skins til MacBooks og iPads, vi er dog stødt ind i et lille problem med vores skabeloner. Men vi håber at have dem oppe på siden, i løbet af nogle uger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:09

Dejlig overskuelig side. Kan godt lide designet, som er simpelt, men alligevel lækkert.

Og varerne ser godt ud.

Dog kunne det være godt med nogle citater fra kunder eller få en eller anden mobilside til at prøve jeres skins, det giver lige lidt ekstra tryghed hos køberen.

Men det ser godt ud :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:26

Første og fremsten tillykke med den flotte webshop Smile

Indhold på siden

Dog ved succes skal der jo mere indhold på siden kun til iPhone og så kun 4 er et meget lille markedet oveni køber mange skin når de køber deres nye mobil telefon.

Cvr nummer

Fordel med CVR nummer på siden især kontakt siden det skaber troværdighed

Vejledningerne 

Arbejde videre med jeres monterings vejledninger lav dem gerne med interne links der forklare alle emme ord 

Der er video med grundvejledning , dog tekst - grafik ved siden af der støtter den super video op kan gøre det sidste at det forstås hurtigt og korrekt.

Billederne

Giv alle billeder titler og tags derved kan de findes i google billedet søgning.

Inter struktur

Forklare alle dine kerne ord med en grundside der starter med h1 omkring dette kerne ord hvad betyder = højkvalitetfolie , det ord lyder godt med hvilken materiel er det  holdbart , kan det tåle frost og andet? 

Hvergang dette kerne ord nævns som alle ikke forstår linker man til emme side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Fra  TEZZO Skrevet kl. 16:01

@ Getpaid

Tak for din feedback :) Da vi er stadig er relativt nye har vi ikke så mange udtalelser. Men vi har allerede haft dem ude på et par blogs, (Her er et eksempel http://iphilipo.dk/anmeldelse-tezzo-premium-skin.html ) og der kommer mange flere, da det er en del af vores markedsføringsstrategi :) Men kunne være en god ide med en side "Det siger kunderne" eller lignende. Den tænker jeg lige over :)

@Michael

Også tak til dig :)
Der kommer meget mere indhold, vi synes bare det kommer til at gå ud over overskueligheden under kategorien, med for meget tekst. Derfor har vi valgt man selv skal trykke den ud for at se teksten. Den er dog lige lidt i gråzonen, så den bliver rettet, så man kan se første par linjer og så kan trykke læs mere.

Der står CVR nummer i bunden af siden, men den skal selvfølgelig også under "om os".

Selvfølgelig skal der titles på billederne, det var en grov smutter, jeg hellere må få rettet ASAP.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:10

Generel lækker webshop i har fået bikset sammen! Dog næsten lige før jeg synes den er lidt for grå i grå.

Kan godt lide at i har valgt at lave små videoer af jeres produkter. Det tror jeg kommer til at gøre en stor forskel for konverteringsraten :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13

Patrick Dimingu:

@Michael

Også tak til dig :)
Der kommer meget mere indhold, vi synes bare det kommer til at gå ud over overskueligheden under kategorien, med for meget tekst. Derfor har vi valgt man selv skal trykke den ud for at se teksten. Den er dog lige lidt i gråzonen, så den bliver rettet, så man kan se første par linjer og så kan trykke læs mere.

vis der er Interne links struktur behøves alt ikke stå på siden engang når der nævnes et ord der kræver forklaring linker man videre til en undersider der forklare dette biord vis man skal forklare alt på en side , bliver det uoverskueligt og flere ord går sikkert igen derved god ide med flere grundsider der forklare alle disse ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Jeg synes også, det er en pæn website.

Det er fint, at man kan se billedet af jer under Om os.

Et par kommentarer: Det er fint, at I har en navigationshjælp, fx Forsiden >> Om os, men netop på siden Om os knækker filmen dog. Tre gange lige under hinanden står der Om os! Første gang, fordi det er navigationshjælpen, anden gang fordi I har valgt at give hver side en overskrift lige over en vandret streg, og tredie gang, fordi det er selve overskriften på siden! Det er kikset. Under Kontakt os står der kun Kontakt os een gang, og det er fordi den her er smuttet med en overskrift over en vandret streg. Så her mangler der noget, hvis man skal være konsekvent. Jeg vil foreslå jer at revurdere layout og beslutte, om I kan skrotte overskriften og den vandrette streg. Ved du hvad jeg mener?

På siden Om os skriver I: "Hos Tezzo tilbyder vi dig flotte og unikke skins til din iPhone 4, og indenfor ikke lang tid kan vi desuden...".

Det er en snørklet vending, så jeg vil foreslå jer at skrive: "Hos Tezzo tilbyder vi dig flotte og unikke skins til din iPhone 4, og om kort tid kan vi desuden..."

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:37

Hej Patrick,

Super lækker side. Her tænker jeg både på design, men også på funktionalitet. Synes også at det ligner et super lækkert produkt med stort potentielle. 

Ved godt at det ikke har meget med hjemmesiden at gøre, men er lidt nysgerrig omkring hvad i gør for at markedsføre jer?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)