Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma til skoleopgave.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg går på handelskolen i Randers, og vi er igang med vores første temauge som går ud på at lave et firma. Det firma vi skal lave skal være inden for egen kapital, hvilket vil sige vi ikke må lave fx. en flyvende bil. Men det firma vi skal lave, skal skille sig ud fra andre, det må ikke minde om andre firmaer. Hår i nogle idéer?

- Niklas

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:37

Jeg tænker QR koder..

Hvad med fx Marketingsbureau med speciale i QR koder?

Brugen af qr koder vokser hele tiden, og jeg tror der ligger en masse indtjening gemt i dette :)

Mvh Tobias.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:57

Er enig i at det kunne være et rigtig god idé at involvere Qr-Codes. Måske ift. oplevelser og Marketing.

Kan ikke lige huske hvad de hedder præcist, men der er også en nyere form for QR coder - som eksempelvis laver en figur på din smartphone. Hvis du går en tur i skoven og med dit camera tændt og filmer en "Kode" laver den det om til Alf, som du kan pløkke ned :-)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:54

C:

Kan ikke lige huske hvad de hedder præcist, men der er også en nyere form for QR coder - som eksempelvis laver en figur på din smartphone. Hvis du går en tur i skoven og med dit camera tændt og filmer en "Kode" laver den det om til Alf, som du kan pløkke ned :-)

Ud af ren nysgerrighed; ??? Kan du uddybe den??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)