Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem længere tid har vi arbejdet på vores virksomhedsplan, og nu ser det ud til at vi er så langt fremme så den skal til at realiseres.

Her kommer hvad vi har fundet ud af, så må I meget gerne korrigere, såfremt noget skulle være fejlagtigt. Ligeledes komme med forslag til de ting der ikke er afklarede endnu.

Vi skal til at importere rideudstyr fra Kina. Vi er klar over vi skal være importregistrerede og vi er i besiddelse af et APS selskab, vil det være en ide at bruge dette? eller skal vi holde det særskilt? 

Vi har lidt svært ved at gennemskue toldreglerne/afgifterne, nogle der sådan simpelt kan give et clue, så læser vi dem igen men fornyet forståelse :-)

Kender nogle prisen på et IT system hvor betaling kan foregå direkte på nettet ved bestilling? Flere ens virksomheder har bare bestilling og efterfølgende betaling, men vi overvejer meget. Kan nogen anbefale et program? (Vi arbejder fra mac).

Vi har styr på regnskaber og arbejder lige nu på markedsføringsstrategien, men er der andre ting vi skal gribe fat i nu?

på forhånd tak

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

DK Consult and riding equipment:
Kender nogle prisen på et IT system hvor betaling kan foregå direkte på nettet ved bestilling? Flere ens virksomheder har bare bestilling og efterfølgende betaling, men vi overvejer meget. Kan nogen anbefale et program? (Vi arbejder fra mac).

Er ikke helt sikker på om jeg forstår dette korrekt.. men vil I have en hjemmeside hvor jeg som privatperson kan gå direkte ind og bestille hos jer, hvorefter jeg betaler?

Eller er i ude efter et system som I kan bruge i en butik?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)