Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Programmør søges:

Du skal kunne PHP, Html, Java, søgeoptimering og ”hvis muligt også grafisk dygtig” samt være dygtig/effektiv. Du skal have en del erfaring indenfor denne verden og kunne lide være du laver. Du skal være iderig og have en del tid til vores arbejde.

Hvis vi beder om ændringer, så skal vi kunne udføre arbejdet temmelig hurtigt, selvfølgelig alt efter hvad det nu er.  

Du skal kunne udføre en e-shop samt hvis du muligt også APP. Vi ønsker en der er motiveret og meget iderig indenfor webdesign verden. Hvis du mener at du er den rette så skriv til os.

Priser taler vi om men max en time-løn på 300 kr. da der her ligger meget arbejde i fremtiden som kan blive en god løn til dig.

Referencer vil vi meget gerne se.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 08:59

Husk at lægge opgaven op på en amino freelancer.
Men det bliver svært at finde en god programmør som er god til PHP, html, java OG søgemaskineoptimering. Og især hvis max timelønnen er 300. Men held og lykke! 

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:11

Tak for din mail. Nej prisen er meget fair da det kan give en god løn i sidste ende.... vi har arb flere år frem.... bemærk i krise tiderne :O)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreasen:

Tak for din mail. Nej prisen er meget fair da det kan give en god løn i sidste ende.... vi har arb flere år frem.... bemærk i krise tiderne :O)

De dygtige programmøre mærker aldrig krisetider :-) Jeg drømmer stadig om arbejdsuger på under 80 timer - men det er endnu aldrig sket :-)

Sååå, du kan helt sikkert godt finde en middelmåde programmør i php.. Men java-programmering, der taler vi mindst 1000 kr i timen, hvis det bare skal være det mindste værd.. 

Mange af vores opgaver er at rydde op efter en middelmådig programmør og deres spagetthi kode, derfor er mit bedste råd at være varsom med hvem man hyre ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:25

Andreasen:

Hejsa

Umiddelbart er det en opgave jeg kan løfte uden problemer. Dog er min pris omkring 400,- i timen (ex. moms).

NB: Hvis det er krisetider nu, så glæder jeg mig sgu ikke til krisen er overstået - for så er der ikke nok timer tilbage i døgnet mere :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 09:26

Men du kan jo outsource til indien, og der kan du godt finde en god programmør til billige penge. Kontakt evt. 1902 software. http://www.1902software.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Andreas Linde:

Men du kan jo outsource til indien, og der kan du godt finde en god programmør til billige penge. Kontakt evt. 1902 software. http://www.1902software.dk/

Sandt :-) Man skal dog være parat til at forstå de har en anderledes kultur.. Min bedre halvdel er fra Fillipinerne, og jeg har også et par programmøre der - men de har tildels nogle andre opfattelser af tingene, fx melder de sig ikke syg, og er ikke ret gode til at fortælle når de holder fri, men fortæller de når de er klar til at arbejde igen :-)

Men de er jo mennesker, så derfor kan man også lærer dem alt på ligefod som danskere, men man kan bare ikke forlange det samme :-) 

Tilgængel er det billigt i Asien :-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:19

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Men java-programmering, der taler vi mindst 1000 kr i timen, hvis det bare skal være det mindste værd.. 

Helt enig, men mon ikke vi her igen er ude i et tilfælde hvor trådstarter er forvirret over forskellen imellem Java og JavaScript? Umiddelbart vil jeg tro at det er det sidstnævnte der efterspørges.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:23

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Men de er jo mennesker, så derfor kan man også lærer dem alt på ligefod som danskere, men man kan bare ikke forlange det samme :-)  

Det kan man sagtens, man kan faktisk forlange meget mere end ved en gennemsnits Dansk udvikler hvis blot man ved hvordan man gør det. Der er himmelvid forskel i at have 2 freelancer udvikler som sidder hjemme vs. at bruge et firma, tjek f.eks vores Danske referencer: http://www.1902software.dk/referencer/ for at se hvad andre Dansker siger om 1902.  p.s. jeg er den eneste Dansker i 1902, resten er Filippiner.

Lad os nu ikke gøre dem dummer end de er...meget er muligt når man ved hvordan man gør - men det kræver erfaring at vide hvordan ;-)

Stort tak til Andreas Linde for at nævne 1902, much appreciated Andreas! 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Andreasen.

Der er ingen sammenhæng mellem det I ønsker og det I tilbyder.

Der er meget stor efterspørgsel på folk, der både kan kode, søgemaskineoptimere og designe. Og udbuddet af den slags folk er begrænset, vel nærmest ikke-eksisterende.

Tilbyder du 1.000-1.200 kroner i timen ex. moms kan du være heldig at støve et multitalent op.

Overvej at dele opgaven i

1) PHP/HTML/Java

2) Rådgivning omkring SEO

3) Webdesign

Så får du væsentlig nemmere ved at finde kompetente folk, dog får du ingen til at arbejde for dig for 300 kroner i timen, med mindre du fanger et stortalent på et tidligt stadie i karrieren eller tager en desparado, der er løbet tør for opgaver. (ps. dygtige folk løber yderst sjældent tør for opgaver).

At du tilbyder meget arbejde i fremtiden til 300 kroner i timen gør kun det hele endnu værre Tongue Tied

Desuden vil en eventuel leverandør til jer være nødt til at tillægge en risikopræmie, fordi I tilsyneladende er uerfarne indkøbere af IT og webdesign. Dette giver nærmest pr. definition ekstra arbejde til kommunikation og forklaringer fra leverandørens side i løbet af samarbejdet.

Hvis I ikke har penge til at betale de penge, som folk af en rimelig kvalitet koster - så er jeres bedste bud at forsøge at finde en studerende, som kan bruge pengene til at supplere SU'en og har brug for en reference til CV'et.

Peter fra 1902 er en billig og god løsning, men selv hans folk arbejder ikke gratis.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)