Jeg har en blog fysisk tilknyttet min firmaside. Den trækker dagligt mange besøgende, kan jeg se i min wordpress-adm.
Du er også velkommen til at læse den.
http://neozones.dk/category/blog/
/Flemming
Personligt må jeg indrømme at det er underligt at lave en tråd om det.
Det skal ikke tages personligt, men hvis "kom og besøg min side"-tråde blev noget alle gjorde, så ville man ikke se andet på Amino. Jeg må også erkende at jeg synes det er lidt.. spammy, når det eneste du vil fortælle er at vi er velkommende til at se din hjemmeside.
Jeg opfatter din posting som et indlæg, hvor du beder om feedback på din velbesøgte blog, og ikke et forsøg på at fiske et link fra et PR6 site, som Amino.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
skrives om Pressemeddelelser linker du videre til en side der starter ud med h1 omkring dette kerne ord , jeg kunne se flere steder der nævnes ord kerne ord og ikke linker videre til en side , har jo lavet gode emme side nu mangles meste lige lave alle de interne links
kunne godt bruge noget mere grafiske på siden og enkel billeder flere steder siden virker lidt livløs.
kontakt siden gerne en kontaktformular der derved lettere at kontakte dig , tallene synes jeg ikke er lige det forstår jeg ikke de hopper lidt op og ned
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows