Jeg må indrømme at pingen hos Meebox er bedre (24ms hos os og 3ms hos meebox), men da vi kører med de samme systemer (ikke servere) ser jeg ikke den store forskel hos kunden.. Medmindre vi kigger direkte på kundens behov af serverperformance.. Angående Meebox.net og Unitbyte er vores pakker i pro meget forskellige.. Vi tilbyder et andet produkt end de gør, da vores produkt er mere en "halv privat server".. Det er hastigheden af serveren som er differencen .. jeg kan ikke fortælle hvilke servere præcist meebox har - men jeg ved hvilke jeg selv har og kender deres performance.. Vi tager en højere pris en meebox og garantere maks 16 kunder per server på den mindste server - hvor meebox har +40 på deres mindste pakke.. Den eneste grund til at jeg direkte nævner meebox og os er at Mikael mellem linjerne nedgjorde mit produkt.. Det er jeg ikke interesseret i, da han ikke engang har et webhotel hos os .. Det er efterhånden ikke mere at diskutere, da Anders - meebox og jeg sad og snakkede på Skype i går og Anders ved da hvad han snakker om + deres servere på ingen måde er ukvalificeret eller på nogen måde dårlige.. Vi har to forskellige servere og to forskellige måder at bygge det op på.. Stop diskussionen her! :) |
Andreas Seierup:Jeg må indrømme at pingen hos Meebox er bedre (24ms hos os og 3ms hos meebox), men da vi kører med de samme systemer (ikke servere) ser jeg ikke den store forskel hos kunden.. Medmindre vi kigger direkte på kundens behov af serverperformance..
Angående Meebox.net og Unitbyte er vores pakker i pro meget forskellige.. Vi tilbyder et andet produkt end de gør, da vores produkt er mere en "halv privat server".. Det er hastigheden af serveren som er differencen .. jeg kan ikke fortælle hvilke servere præcist meebox har - men jeg ved hvilke jeg selv har og kender deres performance.. Vi tager en højere pris en meebox og garantere maks 16 kunder per server på den mindste server - hvor meebox har +40 på deres mindste pakke..
Den eneste grund til at jeg direkte nævner meebox og os er at Mikael mellem linjerne nedgjorde mit produkt.. Det er jeg ikke interesseret i, da han ikke engang har et webhotel hos os ..
Det er efterhånden ikke mere at diskutere, da Anders - meebox og jeg sad og snakkede på Skype i går og Anders ved da hvad han snakker om + deres servere på ingen måde er ukvalificeret eller på nogen måde dårlige.. Vi har to forskellige servere og to forskellige måder at bygge det op på.. Stop diskussionen her! :)
Du modsiger dig selv...
I har IKKE ens produkter og du kan ikke sammenligne..
Der er sku da i den grad forskel på 5ms og 24ms....
Mener du at jeg seriøst må få 1000Mbit båndredde for mig selv, Wow!
Hvis du har 16 kunder pr. servere må du have PÆNT mange servere stående klar som ikke laver noget som helst, især hvis du har kapacitet til 200.000 ? Har du nogle store referencer vi må se?