Sjov lille tegneserie. Ser frem til at læse videre :) |
Sød tegneserie. Og spændende at I også udvider jeres koncept med så mange andre forskellige idéer
Sjov lille tegneserie. Ser frem til at læse videre :) |
Sød tegneserie. Og spændende at I også udvider jeres koncept med så mange andre forskellige idéer |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ja vi tager hele pakken med Hilsen Ronnie |
Super tegneserie Syntes det er en super cool måde at skabe en præference på, det er jo sådan noget som adskiller jer fra konkurrenterne, og så kan man jo også mærke at det er noget som i går op i med liv og sjæl Glæder mig til at se næste afsnit af Ballobberne :-D |
Hej Kasper Ja vi adskiller os fra vores konkurrenter nu, det her har været på tegne bordet i lang tid. Men vi har længe haft det problem at lige meget hvad vi fandt på så blev det kopieret med det sammen af nogle af vores konkurrenter, det her er det vi brænder for og vi har selv opfundet dem og deres verden og er så langt fremme og alt er der taget patent på så det er ikke noget man lige kopier Næste afsnit skulle gerne komme om 14 dage. |
Er luften gået af ballobberne, jeg har trykket F5 i snart en måned og syntes ikke der er kommet nyt or er det bare mig? |
Hej Comware, Tegneren (en af mine bekendte) arbejder ikke længere på Ballobberne, på grund af nogle uoverensstemmelser. |