Hej til alle igen.
|
super tillykke med det forsæt med det er en super iværksættere vilje at se i kommer med flere nyheder
Hej til alle igen.
Så kan vi stolt vise den første del af vores tegneserien frem om Ballobberne, klik på linket her og vær de første til at se og læse den.
|
super tillykke med det forsæt med det er en super iværksættere vilje at se i kommer med flere nyheder |
Hej Mikael Tak for det, der kommer mange flere nyhedder i løbet af de næste uger, det lader til at være og bliver et hit det vi har lavet denne her gang, så vi går og smiler lidt Hilsen Ronnie. |
Puster lige til Ballonen Så vi kan få Jeres mening. Hilsen Ronnie |
Ser godt ud, ved at min datter som meget frem til tegnefilmene |
Hej Ronnie, Det er super genialt og virkeligt godt lavet. Det eneste jeg savner er at man kan se hvilken side man er på i bunden. Alle fire sider har samme font, og det er derfor svært at se hvilken side man egentligt er på. Det var egentligt det eneste jeg blev lidt irriteret over. Ellers er jeg helt vild med jeres nye tiltag Med Venlig Hilsen Morten |
Tegnefilmene kommer desværre først i starten af næste år, da de er meget dyre og tager lang tid, men de kommer i Store maskotter, bamser, og på TV inden så længe, så hun har noget at glæde sig til Hilsen Ronnie.
|
Hej Morten. Det kan jeg godt se, det bliver fluks rettet |
Hehe Sødt.. Jamen tillykke med det.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Det er fandme i orden det der (Y) Fed tegneserie og fedt koncept :D Ønsker dig/jer held og lykke med det hele! :) |
Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk