sælger par søges | kosmetik & smykker
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-10-2011 kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil gerne i kontakt med nogle par, som gerne vil starte op som selvstændige sælger i midtjyllands området af bla. kosmetisk produkter, cremer, smykker osv
Giv gerne en PB hvis det har nogen interesse.
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Er der en særlig årsag til at du søger par i det midtjyske? En særlig salgsstrategi el. lign.? (Spørger af ren nysgerrighed)
Ha en god dag :-)
mvh
thasje
Svar
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
27-10-2011 kl. 14:31
Svar
Hej Thasje
Grunden til jeg leder i den midt jyske er fordi jeg selv har bopæl her, og der vil i den første stykke tid være en del sparring omkring produktkendskab osv. hvis det ønskes. Andre dele af landet er også meget velkommen til, at sende en PB for at høre nærmere.
MVH Allan
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Min nysgerrighed gik på at du søger PAR :-)
Hvilke produkter sælger du? (Altså overordnede mærker)
Svar
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Tilmeldt 5. Dec 07
mp130965
Skrevet
27-10-2011 kl. 15:09
Svar
arrhg så faldt ti-øreren.. hvis det da er MLM med LR-cosmetic....
-
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
arrhg så faldt ti-øreren.. hvis det da er MLM med LR-cosmetic....
-
Henviser du til mit indlæg ? :-)
Og hvad er i så fald LR-kosmetik?
Svar
Tilmeldt 5. Dec 07
mp130965
Skrevet
27-10-2011 kl. 15:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Alle vil vel tjene noget & Jeg blev da meget nysgerrig. Men LR- Cosmetic er ren og skær MLM-forretning (hvis det er det man vil bruge sin tid på .
Lisbeth skal selv have lov at svare, men jeg mener dog at indlægget skulle have været ind under MLM-siderne for sig selv her på amino .
mvh.
Michael
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
27-10-2011 kl. 15:46
Svar
Hej Michael.
Nu ved jeg jo ikke hvad du mener med,
(hvis det er det man vil bruge sin tid på
.
Men du har jp åbenbart din egen holdning, og det skal du selvfølgelig have lov til.
Lisbeth skal selv have lov at svare, men jeg mener dog at indlægget skulle have været ind under MLM-siderne for sig selv her på amino.
Nu var jeg ikke bekendt med disse MLM sider her på Amino - før nu, men ja - her skulle indlægget da have været opslået. Beklager.
Mvh. Lisbeth
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
27-10-2011 kl. 15:51
Svar
Min nysgerrighed gik på at du søger PAR :-)
Det var nu mere for at finde et andet par at sparre lidt med.
Hvilke produkter sælger du? (Altså overordnede mærker)
Som Michael skrev, så er det produkter fra LR, og ikke kun kosmetik som han skrev. Der findes et bredt sortiment af forskellige produkter.
Mvh. Lisbeth
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-10-2011 kl. 01:00
Svar
Nu var jeg ikke bekendt med disse MLM sider her på Amino - før nu, men ja - her skulle indlægget da have været opslået
Er hermed flyttet til MLM-kategorien
Svar