Hej! Jeg har en ide og den er god, dog kan jeg ikke skrive om det her. Kan du ikke give mig din email adress, så skriver alt om det. Mvh. |
Hej Vistisen, zzz333 & andre
Skriv til midaz66@yahoo.dk
MVM
Hej! Jeg har en ide og den er god, dog kan jeg ikke skrive om det her. Kan du ikke give mig din email adress, så skriver alt om det. Mvh. |
Hej MVM Nu er vores CloudSprout projekt langt fra standet, men vi søger aktivt efter finansiering. Jeg skrev for noget tid siden et indlæg om det : http://www.amino.dk/forums/t/134323.aspx?PageIndex=1 Vi launcher vores beta i November, og arbejder i den forbindelse på et nyt site, som du kan se hvad Aminoerne synes om her: http://www.amino.dk/forums/t/139914.aspx?PageIndex=1 Du er meget velkommen til at maile mig på plu@cloudsprout.com eller ringe på 26 37 79 13. Hvis du har nogle spørgsmål eller kommentarer. |
Hej MVM Det var ærgeligt! Skulle I ombestemme jer, vil jeg selvfølgeligt meget gerne fremlægge budgetter m.m. og svare på eventuelle spørgsmål. Jeg håber I finder det rigtige projekt, der passer til jer, tak for lykønskningerne og ligeover :-)
|
Hej MVM Jeg har en super idé indenfor rawfood. Produktet er ikke på markedet endnu og er helt unikt, fordi det også appelerer til folk der ikke spiser rawfood. Der er også eksportmuligheder, da det heller ikke er udviklet i andre lande. Jeg har ikke prøvet denne vej før, så jeg ved ikke hvad der skal til af yderligere informationer, men forestiller mig at et møde ville være det bedste. Har du brug for uddybende informationer inden, må du sige til. Bedste hilsner Karin Lauritzen |
Hej MVM, Leder du/I stadig efter projekter eller er de 4 før nævnte projekter dem som du/I ønsker at gå videre med?
Jeg er medejer af en nyopstartet IT konsulent virksomhed (har eksisteret i lidt over 1 år nu) og er i gang med en række forskellige projekter med højt vækst potentiale. Hvis det har interesse, så kontakt mig gerne for nærmere information.
Mvh, |
Helt fantastisk at se, at du som investor forsøger på at pushe dit produkt, som er investeringer. Det har været savnet indenfor din branche, som berettiget har fået meget kritik på det seneste. Thumbs up herfra. |
Hejsa. Jeg har pt. konkrete projekter jeg ønsker, at føre ud i livet. Det ene projekt er relativt simpelt, men det kræver lidt kapital. Det andet projekt er potentielt en verdensomspændende virksomhed på nettet med der til hørende kæmpe potentiel indtjening. Første projekt er flg. Jeg er indehaver af firmaet www.hjemfisk.dk, et firma der sælger frisk fisk til primært private i stor Kbh. Vi har kørt i nu snart 3 år og er nu klar til, at udvide. Udvidelsen består i, at åbne en alm. fiskebutik på Nørrebrogade på Indre Nørrebro i Kbh. da der absolut ingen fiskehandler er i hele denne bydel. Da indre Nørrebro har en befolkningstæthed pr. m2, der er tættere end New York city, undrer det mig meget, at der ingen fiskebutik er. Derfor ønsker vi nu, at lave en sådan men mangler altså kapital. Andet projekt, med potentielt verdensmarked er flg. I de sidste 10 år har jeg hver sommerferie arbejdet i Spanien (Calella, Lloret de mar) samt enkelte somre i Alanya og i Sharm el Sheik. Jeg har arbejdet, som det der hedder promoter/propaganda for diskoteker/barer. Det har fungeret ved, at jeg selv har været taget afsted ned til de pågældende lande uden nogen form for sikkerhed omkring bolig, arbejdsplads osv. I de seneste år har jeg haft en dialog med barer, restauranter, diskoteker i primært Lloret de mar omkring ideen om, at kunne skaffe dem de "rigtige" medarbejdere frem for, at det bare er hvad, der lander i byen af unge de rekruttere. Fx. vil en hollandsk bar jo gerne have hollandske promotere hvis, der er mange hollandske turister i deres område, en engelsk restaurant vil gerne have engelske tjenere fordi, der er mange engelske turister i deres område osv osv. Projektet går altså ud på, at lave en jobrekruteringsportal/database hvor unge fra hele Europa kan tilmelde sig via en profil og samtid kan restauratører søge/finde lige præcis den medarbejder de ønsker til lige netop deres område i sydeuropa. Pt. er der masser af unge også i DK, der ønsker, at arb. i udlandet om sommeren, men ingen ved hvordan de skal gøre. Unge tror kun, at de kan arbejde, som guider. Men der er et kæmpe behov i sydeuropa (festbyer i hele verden) for, at kunne rekruttere lige netop de medarbejdere, der taler de sprog, som turisterne i byen taler. Ud over sydeuropa om sommeren er der også et marked for dette om vinteren på skisportsstederne. Potentielt er det noget man vil kunne lave i hele verden (festbyer). Det findes bare ikke :-) Jeg har talt længe med to venner, der investere i projekter (flyttetilbud.nu, byggetilbud.nu, smykketilbud.nu) men desværre er det som om vi ikke rigtig kommer videre pga. det er et større projekt end hvad vi lige havde troet. Så jeg søger nogle der konkret kan se ideen i det og som ønsker, at bruge den tid det tager, at få dette skib sat i vandet. Jeg håber, at høre fra Dem Med venlig hilsen Sander Pennerup |
Hej Sander, hvorfor skal du have en investor til en online database? Hilsen, Robert |