Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du idéen/projektet, har jeg investor!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du står med idé / projekt / virksomhed der er strandet på mangel af kapital. Med en baggrund indenfor finans/investering, har jeg kontakt til en række investorer der løbende ønsker at investere i forretningskoncepter, hvor eneste ufravigelige krav er mit engagement i projektet.

Der er er altså ingen særlige krav til branche, forretningsfase, beliggenhed osv.

Diskretion er en selvfølge og non-disclosure aftale kan naturligvis indgåes hvis dette er ønsket.

Mine spidskompetancer er salg/markedsføring/ledelse/undervisning/coaching.

Disponibel kapital 100.000-3.000.000 DKK.

Venligst

MVM

Fra Randers NV
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 16
Fra  iDS Consulting (iDSC) Skrevet kl. 23:28

Det har jeg,og har sendt dig en seriøst privat besked omkring nærmere samarbejde.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 10:06

Mange tak Michael, lad os tales ved start næste uge, da jeg forventer og håber på en del andre henvendelser henover weekenden.

Flere har skrevet PM og spurgt ind til tidshorisont - den er NU! Står du med er kapitalkuldsejlet projekt/virksomhed der ellers har potentiale, er det altså også en mulighed.

Andre spørger til, hvorvidt der kun bliver tale om ét projekt, og her er svaret nej: der kan godt blive tale om realiseringen af flere samtidige projekter.

Fortsat god weekend

MVM

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 10:25

Er ikke uinteresseret, og har faktisk allerede et tilbud på hånden der primært er baseret på personlig tillid (en af mine leverandør og tidl. arbejdsgiver)... og lige præcist derfor var jeg slet ikke formelt forberedt på det og har ingen som helst ide om hvordan man forelægger en investor sine tanker og ideer.

Måske du kan give lidt inspiration ?

Helt ærligt, min første tanke da jeg fik tilbuddet i sidste uge var "Hvad er manden dog ude på!!!!???" Omvendt, havde jeg jo lige fortalt ham at jeg gik med overvejelser om at lukke fordi tiden simpelthen er løbet fra mig og mine reserver er sluppet op.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 10:38

Hej Supertanker

Det er min erfaring at de fleste investorer ønsker at se en gennemarbejdet forretningsplan, der "sælger" projektidé og demonstrerer indsigt og kompetancer fra de involverede.

I disse recessionstider, er der imidlertid tit potentielt fantastiske projekter/virksomheder, der bare strander på kapital, og her er der måske ikke altid en gennemarbejdet forretningsplan ved hånden, og her skal demonstreres drive, begejstring ligesom projektidé skal kunne forsvares.

Tror det er meget dansk at tænke "hvad er manden ude på" - i praksis har jeg ikke i 25 år oplevet nogen af mine investorer rende med projektidé, typisk fordi de hovedsageligt tænker investering og ikke vil påtage sig realisering. Heldigvis er de fleste mennesker jo ærlige, med gode intentioner - så pøj pøj!

Bedste hilsner

MVM

Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 11:23

Men hvad skal en investor have ud af det?
Hvis man laver en forretningsplan, med budget osv... men ikke aner hvad investor vil have ud af det, så er det jo lidt svært at lave et realistisk budget.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:26

Supertankeren:

Men hvad skal en investor have ud af det?
Hvis man laver en forretningsplan, med budget osv... men ikke aner hvad investor vil have ud af det, så er det jo lidt svært at lave et realistisk budget.

Du kan jo lave et budget hvor du viser investor hvad han KAN få ud af det !

Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 11:27

Ja, Jørgen det er jo netop dét... Hvem bestemmer ? :)

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 12:26

En investor, business angel eller venturekapitalist motiveres typisk af vækstpotentiale, og her kommer vi ikke uden om forventet omsætning, afkast og forrentning.

Hvem der bestemmer og hvordan der bestemmes, afhænger helt af hvordan man skruer samarbejdet sammen, men det hører forhandlingen til NÅR projektidéen er solgt - ikke før!

MVM

Fra Barde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:51

Hej MVM

Vi er tre friske og ambitiøse drenge, som lige er gået i gang med et super spændende projekt. Vi kunne godt tænke os at snakke med dig over telefonen og forklare nærmer.

Hvis du er interesseret, må du meget gerne sende dit nummer til vores mail, info@billiglort.dk  

mvh

Billiglort.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)