Jeg er igang med at starte en virksomhed op, hvor vi beskæftiger os med udvikling af hjemmesider og touchløsninger.
Jeg sidder som projektleder i teamet, jeg vil rigtig gerne have et online gant værktøj, sådan jeg kan følge med i udviklingen. Det er også en nødvendighed for medarbejderne, da det er med til at give dem struktur.
Jeg vil lige høre jer herinde, om i har nogle erfaringer med nogle online gant værktøjer som er gratis. Jeg har siddet og kigget på meget på googel, der findes mange gode gratis men der er desværre bare ikke nogle af dem som har et gant skema i sig. Hvis de så endelig har, så er de så indviklede at finde rundt i, at jeg tror medarbejderne vil blive mere frustreret end hvis de ikke havde noget.
Mange tak for dit svar, det er dog ikke helt det jeg søger. Det jeg søger er et online gant system, hvor medarbejdere kan gå ind og ændre i status på deres opgaver ogl.
Det er et modul til Drupal. Du skal have en Drupal installation og derefter installere Case Tracker Plus modulet. Jeg ved ikke hvordan Wordpress plugins fungerer.
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.