Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger online Gant til overblik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte en virksomhed op, hvor vi beskæftiger os med udvikling af hjemmesider og touchløsninger. 

Jeg sidder som projektleder i teamet, jeg vil rigtig gerne have et online gant værktøj, sådan jeg kan følge med i udviklingen. Det er også en nødvendighed for medarbejderne, da det er med til at give dem struktur. 

Jeg vil lige høre jer herinde, om i har nogle erfaringer med nogle online gant værktøjer som er gratis. Jeg har siddet og kigget på meget på googel, der findes mange gode gratis men der er desværre bare ikke nogle af dem som har et gant skema i sig. Hvis de så endelig har, så er de så indviklede at finde rundt i, at jeg tror medarbejderne vil blive mere frustreret end hvis de ikke havde noget. 

Jeg ser frem til at høre fra jer. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:47

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 22:37

Mange tak for dit svar, det er dog ikke helt det jeg søger. Det jeg søger er et online gant system, hvor medarbejdere kan gå ind og ændre i status på deres opgaver ogl. 

Men tak for svaret

/Christian

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:20

så tag et kig på denne, det er mit sidste skud i bøssen.

hvis du mangler en hosted løsning til den, kan jeg levere en komplet løsning.

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 10:12

Nu skriver du nok jeg skal kigge på denne. Jeg tror du har glemt at sende et link med? Eller så er det mig der har for meget søvn i øjnene. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:01

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:54

Hvis du selv har et webhotel/server, så kan du evt kigge på dotProject. Det har mulighed for gant kort blandt meget andet.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:54

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 12:28

Case Tracker Plus, ser pt ud til at være det bedste gratis bud, der er på online projekt styrring. 

Hvordan sætter jeg det op? Fungere det ligesom wordpress plugins?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:20

Det er et modul til Drupal. Du skal have en Drupal installation og derefter installere Case Tracker Plus modulet. Jeg ved ikke hvordan Wordpress plugins fungerer.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)