Det er jo ikke mit problem mere. Hvis jeg har sendt en pakke ud, postmanden sætter den i f.eks. din postkasse. En dum idiot kommer så hen og sætter ild til din postkasse. Du kan så se det har gået ud over det produkt du har købt fra mig....
jeg har tænkt lidt på at sælge blæk patroner. En niche webshop KUN med blækpatroner til printere :) hvad tænker i? Ellers andre forslag.
Det kan sagtens være en rigtig fin ide at sælge printerpatroner, men du skal vide at konkurrencen er meget stor. Der er mange rigtig store spillere på markedet. Og selvom et firma som inkclub f.eks sælger et par andre ting udover blækpatroner så har de stadig alt og jeg mener alt på lager når det kommer til forbrugsstoffer (blæk & Laser) til printere. Så der er i mit hoved ikke meget niche over det. Hvis du skal sælge printerpatroner tænker jeg bestemt at du bør få en drop shipment aftale med et firma. På den måde undgår du helt at skulle bevæge dig uden for døren:) og med printerpatroner er det den eneste måde du kan have et ordentligt udbud.
En fordel her er at Lyreco netop kan tilbyde dig drop shipment.
Du nævner printere blandt de andre ting.
Vær opmærksom på at det medfører rigtig meget så snart du har med elektriske produkter at gøre der kan gå i stykker og hvor kunden har krav på en reparation eller et nyt produkt hvis det går i stykker.
Ikke at du skal holde dig fra det, men de andre kontorartikler er i hvert fald på det punkt nemmere at have med at gøre.