Er der nogle der kan give råd til webshops man kan starte, hvor man sælger noget som man hurtigt kan smide i postkassen. F.eks. printer patroner, sokker, eller mobil udstyr? Vi har ikke lyst til at sælge noget hvor vi hver gang skal gå hen til posthuset.
Jeg og en ven skal starte en webshop, men vi vil gerne have råd fra kære amino før vi starter.
Vi har udlukket én ting. Vi vil ikke sælge mobiludstyr :)
håber vi får nogle gode råd fra de flinke amino brugere.
Der er selvfølgelig forskel på hvor stor afstand folk har til deres lokale posthus, men umiddelbart ville jeg mene at i skulle vælge en vare hvor profitten er relativ høj, en vare hvor man kan forvente at sælge meget hver dag, eller helst begge samtidig... Så tror jeg ikke det bliver så belastende at skulle bevæge sig på posthuset, når du ved at du henter en pæn slat penge hver gang du gør det
Jeg har tænkt på at lave et med bælter, men har ikke rigtigt pengene til at komme igang med det. Der er 22.000 der søger bælter hver måned på google, men konkurrencen er ikke særlig stor.
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Jeg synes konkurrencen er ret vild med printerpatroner og du vil komme op mod nogle spillere, som er i stand til at forhandle nogle fine priser, da de køber for millioner.
Og sådan synes jeg det er med mange genkøbsprodukter, altså produkter som kunderne skal købe igen og igen - måned efter måned.
Og tænk over det. Printerpatroner er det perfekte produkt at sælge online. Præferencerne er små (skal bare passe til printeren). Prisen er det primærer parameter (perfekt til netsalg) og så kommer kunderne igen (også perfekt til internettet, da man kan sende vouchers etc. direkte til kunderne).
Og når et produkt er perfekt til netsalg (dvs. er som støbt til internet på alle parametre) så er der sku nok et smart (multinationalt) firma der har fået ideen før dig!
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Så du synes det er en god ide at sælge de printer patroner? Har du ellers andre bud på hvad der kunne være godt at sælge som folk køber igen og igen :)
Mht. til at smide forsendelser i postkassen, så undlad at gøre det omkring nytårstid. Der findes stadig perverse særlinge, der smider bomber i postkasser.