Jeg er ny i denne branche så jeg håber meget at i vil tage godt imod mig og min nye webshop. www.igadgets4u.dk Vil gerne have noget positivt og konstruktiv kritik af siden og dens opbygning osv, plus gode ideer til så den kommer til og se endnu mere spændende ud. Det skal lige siges at jeg ikke har haft nogle folk til og hjælpe mig med og opbygge siden, har gjort alt selv og løbende fået gode råd bla. herinde fra. Så vidst det er at der er små ting som mangler, skriv endelig tilbage i indlægget. En ting som jeg mangler derinde er selvfølgelig flere produkter i know, men der vil løbende komme noget nyt derind. Men hvad med tekst ? Synes i ikke der mangler lidt på selve forsiden eller er den fin nok ?? Udover det vil jeg gerne fortælle folk herinde hvad jeg har tænkt mig som en opstartskampagne. Nu nærmer julen sig jo stille og roligt, så nu har du muligheden til og få en billig julegave i hus. Fra idag af og til og med hele december måned frem til juleaften, gælder følgende. Vidst du køber et cover for du et gratis silikone cover med til iPhone 4. Så vil nogle folk jo tænke, jeg har ikke iPhone, hvad er fordelen så ? Jamen fordelen er jo at igen, det er snart jul, så hvorfor ikke slå to fluer med et smæk ? :) Så køb et produkt og forkæl dig selv, og samtidig få et gratis cover med som man så kan lægge under juletræet d. 24.12. eller brug det feks. som advents gave. Husk alle priser derinde er inkl fragt, og coverne jeg sælger er virkelig i høj kvalitet, så kig forbi siden og bestil da i aften, så har du dine covers allerede lørdag med posten :) Glæder mig til og høre fra jer herinde, og håber at i vil kigge forbi siden og evt. lægge en bestilling. God aften til jer alle. |
Feedback til nyoprettet webshop - Covers + tilbehør til Smartphones
- 1
|
Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.
UdvalgHovedproblemet er mange køber tilbehør når de køber en nye smart phone derved er det meget op ad bakke Interne links strukturOrd der nævnes mange steder god ide at dybe forklare alle kerne ord = silikone gummi , hvad betyder dette ord og andre kerne ord på din side , dette kunne forklares og derved havde du en bedre interne struktur på siden husk alle kerne ord den side du linker til om dette kerne ord denne side starter med h1 omkring dette kerne ord. TitlenHusk lav en sigende titlen omkring og udnyt gerne google viser op til 67 tegn og velkommen i titlen og domænet 2 gange er ikke ret sigende derved færre klik igennem organiske søgeresultat |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hej Kim, En ting som jeg syntes, der godt kunne bruge en kærlig hånd, det må være forsiden, jeg syntes måske du skulle genoverveje forsidens struktur (hvor e-mail boksen er placeret, etc.). |
Hello, |
En ting jeg lige faldt over er at der ikke er nogen baggrund på topmenuen.. Ser altså lidt underligt ud.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.