Jeg har kastet mig ud i et affiliate-projekt i Wordpress og vil gerne have lidt feedback. Jeg er interesseret i at vide; Hvordan er førstegangindtrykket? Samt lidt feedback på alt det generelle - hvad kan jeg gøre bedre? Håber at høre fra jer :-) |
Hej
Kiggede lige forbi din side, og har et par kommentarer til den.
Lige da jeg kom ind på siden, fik jeg et indtryk af at der mangler noget indhold, samt lidt mere designmæssigt præg på siden. Men siden virker meget enkel og ligetil.
Jeg mener dog ikke at du behøver menuen øverst, hvis du alligevel kun har det ene link (Alle webshops), hvis den eneste knap på selve siden, linker til den samme side. Nu ved jeg slf. ikke om det er din plan, at flere sider kommer til, og at det er derfor du ikke har fjernet menulinien?
Logoet synes jeg faktisk rigtig godt om, dog kunne jeg godt tænke mig at se den i lidt andre farver. Prøv evt. at bruge samme farve i logoet, som du også bruger på knappen "Find dit tøj her". Tror det vil give et bedre blikfang på logoet - og dermed genkendelighed.
Mht. præsentation af de forskellige webshops, så synes jeg helt klar at du skal repræsentere disse webshops vha. deres logoer i stedet for teksten. Logoer er meget lettere for øjet at genkende, end at læse hvad de forskellige sider hedder.
Håber du kunne bruge min feedback. Held og lykke med siden fremover. Skulle du senere få brug for noget hjælp til Wordpress, så hjælper jeg dig gerne :D
Mvh.
Anders Helbo Sørensen