Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første wordpress side

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kastet mig ud i et affiliate-projekt i Wordpress og vil gerne have lidt feedback.

Link 

Jeg er interesseret i at vide; 

Hvordan er førstegangindtrykket?
Hvordan er logoet?
Forslag til hvordan jeg kan præsentere alle webshops flot her (det dur jo ikke som det er nu)

Samt lidt feedback på alt det generelle - hvad kan jeg gøre bedre? 

Håber at høre fra jer :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:10 | Låst

Hej

Kiggede lige forbi din side, og har et par kommentarer til den.

Lige da jeg kom ind på siden, fik jeg et indtryk af at der mangler noget indhold, samt lidt mere designmæssigt præg på siden. Men siden virker meget enkel og ligetil.

Jeg mener dog ikke at du behøver menuen øverst, hvis du alligevel kun har det ene link (Alle webshops), hvis den eneste knap på selve siden, linker til den samme side. Nu ved jeg slf. ikke om det er din plan, at flere sider kommer til, og at det er derfor du ikke har fjernet menulinien?

Logoet synes jeg faktisk rigtig godt om, dog kunne jeg godt tænke mig at se den i lidt andre farver. Prøv evt. at bruge samme farve i logoet, som du også bruger på knappen "Find dit tøj her". Tror det vil give et bedre blikfang på logoet - og dermed genkendelighed.

Mht. præsentation af de forskellige webshops, så synes jeg helt klar at du skal repræsentere disse webshops vha. deres logoer i stedet for teksten. Logoer er meget lettere for øjet at genkende, end at læse hvad de forskellige sider hedder.

Håber du kunne bruge min feedback. Held og lykke med siden fremover. Skulle du senere få brug for noget hjælp til Wordpress, så hjælper jeg dig gerne :D

Mvh.
Anders Helbo Sørensen

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:16 | Låst

Jeg mener du mangler indhold som retfærdiggør at bruge tid på din side. Det eneste du har er links til diverse netshops. Dem kunne du ligeså godt have lagt på forsiden hvis det var det du ville. Prøv i det mindste med nogen logoer og en beskrivelse af de forskellige shops. Så mere indhold, bedre indhold, mere værdi til brugeren.

Plus siden tæller at dit design er enkelt og fungerer ret godt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:06 | Låst

Tak for svarene Anders og Erik!

Det klart at der selvfølgelig skal mere indhold på siden - det kommer også.
Og ja - der kommer også flere sider - så det er med vilje, at menuen er der.

Jeg synes det var en god idé, som du sagde Anders, at lade farven fra "Find dit tøj her"-knappen indgå i det eksisterende logo. Desværre fungerede det ikke helt, så jeg har lavet et helt andet logo, hvor farven indgår. I må gerne sige jeres mening om det. :-)

At præsentere de forskellige webshops med billeder lyder også helt fint. Kender i evt. et plugin som let kan bruges, eller er det lettere bare at lave det selv?

Tak for svarene og håber at høre fra andre :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:11 | Låst

Hej Mikkel

Jeg har svært ved at se hvad du får ud af det..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:11 | Låst

Jeg bestræber mig efterhånden virkelig på ikke at lade mit temperament løbe af med mig. Men helt ærligt...du spilder efter min mening vores allesammens tid. Det ligner lort.

Hvor er designet? Hvor er indholdet? Hvad havde du helt ærligt forventet, at vi skulle sige? "Wow, det har du fandme gjort godt, du kommer helt sikkert til at tjene kassen på din side!"?

Hvis jeg nogensinde har set en "ommer", så er det din side!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:17 | Låst

Godt du ikke er Designer Thomas. Hans side er bestemt ikke en ommer. Ligesom Facebook ikke er en ommer. Det kaldes en enkelt side.

Faktisk er hans side så flot at den ikke indeholder fejl. Ingen Margin fejl eller andre dumme fejl eller rettelser der mangler. Hans side er et godt eksempel på hvor simpelt t et OK design kan laves.

Bestemt ikke nogen OMMER.

Ikke for at lyve så vil jeg faktisk på mange måder mene at hans side kunne nemt overgå din hjemmeside i design. Hvis man klikker ind på nogle af dine undersider kan man snakke om en ommer.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:32 | Låst

Pænt arbejde det skal du nok blive godt til

held og lykke med det

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:37 | Låst

AngryBird:

Godt du ikke er Designer Thomas. Hans side er bestemt ikke en ommer. Ligesom Facebook ikke er en ommer. Det kaldes en enkelt side.

Faktisk er hans side så flot at den ikke indeholder fejl. Ingen Margin fejl eller andre dumme fejl eller rettelser der mangler. Hans side er et godt eksempel på hvor simpelt t et OK design kan laves.

Bestemt ikke nogen OMMER.

Ikke for at lyve så vil jeg faktisk på mange måder mene at hans side kunne nemt overgå din hjemmeside i design. Hvis man klikker ind på nogle af dine undersider kan man snakke om en ommer.

- Emil

Nu behøver jeg ikke at være grafiker/webdesigner for at kunne genkende et flot layout. Ikke efter 11 år i reklamebranchen. Hvis du synes, at den pågældende side er lækker, så er jeg glad for, at du ikke er min grafiker :-) Jeg har heldigvis en, der er vanvittigt dygtig, og som har designet mit kommende amerikanske website.

Når det så er sagt, så er mine undersider underlagt designet fra min forside. De er bundet af funktionaliteten. Jeg mindes i øvrigt heller ikke, at jeg har nævnt, at det var optimalt eller, at jeg ikke havde planer om at forbedre et design, som i øvrigt er adskillige år gammelt :-)

Trådstarter bad om vores mening, og jeg gav min, men som en typisk, forudsigelig Jantelovs-dansker, så kunne du ikke dy dig for at smide den tilbage i ansigtet på mig, vel? Man må ikke komme med ris, man skal kun komme med ros, ikk'? For ros er så meget mere konstruktivt end ris - uanset hvad!?

Jeg holder fast ved min oprindelige mening: Det er en ommer!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:40 | Låst

Og ja, et enkelt design kan være helt perfekt. Men der er altså forskel på enkelt og primitivt!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)