Vi oplever tit at nye kunder på vores webshop ikke helt forstår, hvordan vores produkt virker. Derfor bruger ofte vi mange timer i telefonen eller pr. e-mail på at forklare dette. Derfor har vi lavet en lille flash video som vi håber giver kunden en god forståelse.
Super video! God ide at visualisere jeres service og produkter på den måde. Det kunne da være fedt hvis I kunne få lavet nogle flere videoer af den slags.
Jeg er enig i, at teksterne lige skal stå et par sekunder mere, det går lige stærkt nok. Og så er du forhåbentlig også sikker på at de lidt langsommere læsere kan være med.
Ellers så synes jeg det ser glimrende ud. Held og lykke med det
Der er mange små signaler man skal holde øje med (blinkende lamper etc.) for at fange hele "historien".
Et speak henover ville løsne op for meget af det man forsøger at visualisere med små animationer.
Umiddelbart tænker jeg også at man kunne formidle samme budskab med speak hurtigere og mere præcist end blot ved animation. Jeg sad og synes at det hele blev for udpenslet og langsomt om at præsentere pointerne, men der er vi jo så forskellige.
Tak for rigtig god feedback. Vi ændrer tiden som teksten bliver vist. Vi har fået blod på tanden og jeg tror næste skridt er at lave produktinstallation videoer. Lidt på samme måde, men med tale som forklarer hvad der forgår.