Altså jeg har de første tyve ideer, der sikkert kunne komme penge ud af hvis man har de rette mængder af tid og erfaring, men I forklarer ikke rigtig hvorfor jeg skulle give dem til jer?
Altså tænker i et partnerskab hvor I arbejder og vi deler overskuddet eller vil I bare gerne have en masse gratis ideer?
Jeg er heller ikke helt enig med Henrik. Selv om jeg også gerne vil komme en ny ide som ingen andre har, men som sagt så er jeg ikke helt enig, tag evt. udgangspunkt i nogle af jeres interesser, hvis det feks. er vindsurfing, så lave noget der skal bruges dertil lave det billigere, lav det bedre, finere og dyrere hva ved jeg. Der jeg vil hen er at de fleste produkter sælges af flere virksomheder i dag så i kan jo ligesågodt være en af dem. Det er bare og smøje ærmerne op og komme i gang i lyder jo til at have masser af energi for det får i brug for - altså i behøver jo ikke lave et nyt skype eller lign for at komme i gang.
Nogle områder i kan kigge på er fritid og ældre området vi bliver flere der vil bruge friden aktiv og vi bliver flere ældre = mere omsætning.