Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To ambitiøse, unge uni-studerende søger forretningside/hjælp til opstart

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne sparke ind med et par spørgsmål:

Hvad er det i gerne vil lave, når virksomheden er startet - hvilke roller kan I se jer selv bestride?

Hvad kan i?

Hvad ville i gøre, hvis I skulle betale en regning på 500.000 om tre måneder?

Jeg er i øvrigt helt på linje med den tidligere kommentar om, at det er bedst at starte med baggrund i en ide eller et konkret behov.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 17:12

Hej med jer,

Altså jeg har de første tyve ideer, der sikkert kunne komme penge ud af hvis man har de rette mængder af tid og erfaring, men I forklarer ikke rigtig hvorfor jeg skulle give dem til jer?

Altså tænker i et partnerskab hvor I arbejder og vi deler overskuddet eller vil I bare gerne have en masse gratis ideer?

S

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:14

En webshop er en rigtig god ide. Hvis i har 10-20 k til rådighed kan i komme langt med en webshop.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 17:19
hej 
Jeg er heller ikke helt enig med Henrik. Selv om jeg også gerne vil komme en ny ide som ingen andre har, men som sagt så er jeg ikke helt enig, tag evt. udgangspunkt i nogle af jeres interesser, hvis det feks. er vindsurfing, så lave noget der skal bruges dertil lave det billigere, lav det bedre, finere og dyrere hva ved jeg. Der jeg vil hen er at de fleste produkter sælges af flere virksomheder i dag så i kan jo ligesågodt være en af dem. Det er bare og smøje ærmerne op og komme i gang i lyder jo til at have masser af energi for det får i brug for - altså i behøver jo ikke lave et nyt skype eller lign for at komme i gang.
Nogle områder i kan kigge på er fritid og ældre området vi bliver flere der vil bruge friden aktiv og vi bliver flere ældre = mere omsætning.
hilsen /Jørgen
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:57

Tak for svarene!

Jørgen og Kristoffer, jeres svar har begge været ganske brugbare, og vi vil overveje dem med henblik på, om vi kunne tænkes at lave noget i den dur.

Allan og Sansir, jeres svar har bestemt også givet os noget at tænke over, så tak for det!

God weekend

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)