Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - praktikant med løntilskud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere.

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed som har rygende travlt. Har en praktikant som er rigtig dygtig, som jeg godt kunne tænke mig at ansætte.

- MEN

Har et spørgsmål, hvordan betaler man hende løn når man ikke har nogen forstand på det.? Hvor får man hjælp til dette?

Håber der er nogen derude der kan lede mig på rigtig vej.

- På forhånd tak.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 22:42

Jeg er selv ved at rode mig ud i noget lignende. Min regnskabsmand siger at han max vil bruge 3 timer på det om året, så find du dig en bogholder der har lavet løn før eller evt en revisor.

Ud over det så regn med at der skal bruges nærved 3000 på forsikring, betales 12,5% ekstra i feriepenge, og der er flere ting. Jeg mener det løb op i ca 12000kr og så kommer feriepengene oven i. Er det en dygtig person kan det dog være en meget god og måske nødvendig investering.

Jeg kan desværre ikke holde til at massere flere klienter om ugen end jeg gør nu, så jeg bliver nødt til at have hjælp. Det nemmeste ville være en freelancer, men det giver noget dejligt ro at have en ansat, så længe økonomien er til det.

Held og lykke med det.

Rasmus

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 09:29

Hej 

Kontakt lige din egen a-kasse for hjælpe eller måske praktikants .Ren praktisk skal det gøres af dine revisor .Og husk , hvis du har brug for kan du får løntilskud circa 10000/md i først 3 mdr ansættelse .

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 09:37
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:56

tres8460:

Har et spørgsmål, hvordan betaler man hende løn når man ikke har nogen forstand på det.? Hvor får man hjælp til dette?

Tag kontakt til Danløn eller Multidata, som kan ordne alt for dig. Det koster måske 1000-1500 kr. i opstart og derefter ca. 15 kr. pr. medarbejder pr. måned.

Lønbureauet husker på alle de "grimme datoer" for dig, såsom hvornår der skal betales A-skat, ATP, AM-bidrag, mv. De beregner også feriepengene for dig, så alt er nærmest klaret for meget små penge.

Jeg kan stærkt anbefale Danløn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06

Vi bruger multidata som er en ganske god løsning.. Kan sagtens anbefales.

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 11:14

Hej,

Jeg vil anbefale at du kigge på Multidatas Løn- og Personaleadministration http://www.multidata.dk/losninger/SMV/Mit-lon-og-personalekontor . Her hjælper vi dig med alt omkring lønnen i forhold til beregninger og overførsler.

Som noget nyt får du nu også hjælp på personaledelen. Vi laver den første ansættelseskontrakt for dig uden beregning, og så får du gratis personalejuridisk rådgivning både pr. telefon og via vores Personaleguide på nettet.

Du betaler kun når du får lavet en lønseddel. Prisen er kr. 142,00 hvis det er en månedsløn og kr. 86,00 hvis det er en 14 dags løn. (priserne er ex moms)

Hvis du ønsker yderligere information er du meget velkommen til at kontakte os i salgsafdelingen på tlf. 7227 9019.

Med venlig hilsen

Tine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)