Jeg er selv ved at rode mig ud i noget lignende. Min regnskabsmand siger at han max vil bruge 3 timer på det om året, så find du dig en bogholder der har lavet løn før eller evt en revisor.
Ud over det så regn med at der skal bruges nærved 3000 på forsikring, betales 12,5% ekstra i feriepenge, og der er flere ting. Jeg mener det løb op i ca 12000kr og så kommer feriepengene oven i. Er det en dygtig person kan det dog være en meget god og måske nødvendig investering.
Jeg kan desværre ikke holde til at massere flere klienter om ugen end jeg gør nu, så jeg bliver nødt til at have hjælp. Det nemmeste ville være en freelancer, men det giver noget dejligt ro at have en ansat, så længe økonomien er til det.
Kontakt lige din egen a-kasse for hjælpe eller måske praktikants .Ren praktisk skal det gøres af dine revisor .Og husk , hvis du har brug for kan du får løntilskud circa 10000/md i først 3 mdr ansættelse .
Har et spørgsmål, hvordan betaler man hende løn når man ikke har nogen forstand på det.? Hvor får man hjælp til dette?
Tag kontakt til Danløn eller Multidata, som kan ordne alt for dig. Det koster måske 1000-1500 kr. i opstart og derefter ca. 15 kr. pr. medarbejder pr. måned.
Lønbureauet husker på alle de "grimme datoer" for dig, såsom hvornår der skal betales A-skat, ATP, AM-bidrag, mv. De beregner også feriepengene for dig, så alt er nærmest klaret for meget små penge.
Som noget nyt får du nu også hjælp på personaledelen. Vi laver den første ansættelseskontrakt for dig uden beregning, og så får du gratis personalejuridisk rådgivning både pr. telefon og via vores Personaleguide på nettet.
Du betaler kun når du får lavet en lønseddel. Prisen er kr. 142,00 hvis det er en månedsløn og kr. 86,00 hvis det er en 14 dags løn. (priserne er ex moms)
Hvis du ønsker yderligere information er du meget velkommen til at kontakte os i salgsafdelingen på tlf. 7227 9019.