Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal ændres på min forside. Kun 50% klikker videre

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Allan du må forstå at jeg prøver at hjælpe dig. Jeg har altid troet at du ejede en gadgets shop. At tro at tomme apple billeder virker fremfor de rigtige billeder af de covers man køber virker meget utroværdigt :)

Du bliver nødtil at tage imod det vi siger til dig.

- Emil

Du har også kun set domænet, og ikke søgt efter mine produkter på google ;)

Og hvis du mener jeg skal ændre de "tomme" logoer til billeder af covers, betaler du så for min mistet omsætning?
Som jeg skrev ER der testet på netop det punkt, og logoerne virker meget bedre end billeder af covers. Så det bliver ikke ændret tilbage. Uanset hvor useriøs du mener det måtte være.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 17:09

Pas på med at fjerne kurven fra forsiden. Det virker bedst hvis den er over det hele. Man venter jo heller med at tage kurven i supermarkedet til man finder den første vare.

Det er rigtigt med produktoversigten, at det ville være underligt at vise et produkt, det kunne forvirre.
Men det ser lidt underligt ud bare at have apple logoer. Måske du kunne have et billed af en vifte med produkterne, sådan noget i den her stil: 1 - 2 - 3 , Så kan folk se hvad stil det er, uden at de misforstår det til at være selve produktet. :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 17:10

Men hvis du har testet det med sådanne billeder, og det viser sig at være bedst, så hold fast i det :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 17:13

Det er nemlig testet. Og som du er inde på, tror jeg at folk forvekslede det med at der kun var 6 produkter.

Min afvisningsprocent er næsten nede på 10 på kategori siderne, så det bliver nok ikke meget bedre.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 17:16

Og det er nemlig et bevis for at os webshop ejere aldrig skal tage for givet at vi ved hvad kunderne tænker, for det gør vi ikke..!

Vi kun forestille os hvad de måske tænker, teste det og se om man havde ret eller ej. :)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest: Din side virker utrolig kedelig og lidt amatøragtig. Gråt i gråt hele vejen igennem, med grønne, blå og røde farver som ikke harmonerer nogle steder.

Fjern den laaaange tekst i toppen. Den tager fokus fra dine produkter. Enten forkort den, eller smid den et andet sted hen.

Du har iPhone 3 produkter. Men til hvilken model? der findes flere forskellige 3 modeller. Få HELE modellens navn skrevet.

Din varekurv i toppen er placeret underligt. Og den tager plads. Flyt kurven og gør toppens højde mindre. Fjern den helt, der er ingen grund til at have 2 kurve på siden. Det fylder og forvirrer kunden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:19

Fungadgets - Allan:

AngryBird:
Fordi når man går ind på fungadgets så regner man jo med at det er gadgets. Og ikke Iphonecovers.

Hvad regner du så med at finde når du går ind på Amino.dk? Eller Hugabee.dk?
Dåser med amino syre, og en guide til at kramme en bi ;)

Hvis Marianne skulle have ret, skulle det også være galt på alle mine andre sider.
Når folk søger via google og klikker ind på en hjemmeside, er der meget få der kigger på sælve domænet. Så problemet ligger IKKE der.

Det er brugervenligheden der ikke er god nok. Og jeg håber at der måske er nogen der kunne komme med forslag til forbedringer.
Eller fortælle om det måske var en bedre ide at SEO optimerer til andre sider, så der ikke var så mange direkte besøg til forsiden

amino.dk er jo ordret for vækst ifølge wiki derved det ord passer godt http://en.wikipedia.org/wiki/Amino_acid 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Fra  db web ApS Skrevet kl. 17:22

hvad forventer du at se når du skriver apple.dk? En guide til æbler, eller en af verdens største producenter inden for mobiltelefoni, computer og software? ;)

Det handler branding af navnet, og ikke navnet i sig selv :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:23

Mistet omsætning? Vil du ikke hellere se hvad du køber eller ej?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 17:23

Jeg takker Lund :)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)