Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger potentielt en teksforfatter til online produktion af et par ca. 500 ords artikler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som titlen siger, så kan jeg muligvis i kommende tid stå med et produktionsbehov for et par artikler+.
Artiklerne vil være relateret til flyttebranchen - flytning og det at flytte hjemmefra og alt hvad det kan medføre af praktiske ting, såvel som økonomiske aspekter.

I første omgang vil jeg gerne modtage et tilbud fra dig på, hvad du kan tilbyde og hvor meget du tager for en artikel m.m - evt. link til hjemmeside osv.

Som sagt skal artiklerne bruges online og min umiddelbare tanke var, at de skulle ligge på 400-500 ord pr. artikel - uden dog at have sat mig fast på noget.

Ser frem til at høre fra dig! :)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:47

Hej,

Jeg har et lille freelancefirma, som primært fokuserer på oversættelse og redaktion, men jeg tager også gerne imod småopgaver med tekstforfatning og er meget åben og fleksibel i forhold til emner. Jeg skriver blandt andet jævnligt om litiumbatterier og -strømsystemer for danske Clayton Power, såsom denne på engelsk:

http://www.altenergymag.com/emagazine/2011/10/lithium-ion-batteries-for-efficient-storage-of-renewable-energy-and-mobile-power-solutions/1778

Jeg tager en timetakst på 200 kr. ekskl. moms og vil typisk bruge 1,5-2 timer inkl. research på en artikel af den længde, du efterspørger.

Med venlig hilsen,

Rikke Thorslund Madsen

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:00

Jeg kan sagtens hjælpe dig med den opgave  - min pris er 299,- + moms pr tekst på cirka  400 ord og 349,- + moms pr tekst á cirka 500 ord - der er 15% rabat, hvis du bestiller fem eller flere tekster på én gang .

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 15:20

Det gør jeg gerne. Jeg har skrevet mange SEO-tekster, og prisen vil ligge på 165 kroner plus moms for 400 ord.

Desuden læser jeg korrektur og oversætter til dansk. Jeg er cand.mag. og har arbejdet som kommunikationsmedarbejder.

Se gerne referencerne på hjemmesiden.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:44

Hej :)

Jeg studerer multimediedesign og kommunikation på 4. semester, hvor tekst også har været en del af undervisningen. Hvordan kan man få teksten til at ramme målgruppen på den helt rigtige måde? For lige at komme med et eksempel på hvad vi lavede meget af.  

Lige præcis skrivedelen fangede min interesse rigtig meget og jeg valgte derfor at starte en blog for snart halvandet år siden. Og så gik det ellers stærkt, nu skriver jeg indlæg om produkter for virksomheder og tjener lidt penge den vej.  

Jeg tager 200,-+ moms for en tekst af den størrelsesorden :)

Mange hilsner

Michelle

Ps. Og så er det blot et par år siden at jeg flyttede hjemmefra, så ved alt om hvad det indebærer af økonomiske udgifter ;) ;)

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 16:09

Hey alle,

Jeg siger tak for den interesse der har været og vil i kommende tid kontakte eventuelle personer til opgaven. Har lige travlt den næste tid, så derfor en lidt kortfattet response i første omgang.

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:19

Hej

Overgaard Tekst vil gerne hjælpe dig med unikke kvalitetstekster.

Vores pris for en webtekst på 500 ord er 375 kr. ex moms. Ved bestilling af flere tekster får du en fordelagtig rabat. :-)

Tag gerne et kig på Overgaardtekst.dk. Her kan du læse lidt om, hvordan vi arbejder, og du kan se noget af vores arbejde.

Mvh

Anne Kathrine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)