Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg spørge Lotte om?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg starter min byge af interviews/samtaler med danske iværksættere i udlandet, med en god snak med Lotte.
Lotte har været hjemme med sine børn i mange år og for to år siden besluttede hun sig for at gøre sin hobby til sitarbejde.

Lotte tog kurser i fotografering og kører i dag en succesfuld forretning, hvor hun fotograferer til bryllupper og alle mulige andre festlige lejligheder. Lotte har stor succes og kan i dag let leve af sin virksomhede.

Jeg skal snakke med Lotte om hvordan hun fik gang i forretningen, hvordan det er at drive virksomhed i USA, hvad der driver hende m.m.

Har du et spørgsmål til Lotte?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

jeg vil rigtig gerne vide hvordan hun nåede ud til kunderne og fik nok omtale til hun gå selstændig på fuld tid

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:52

Det er da altid inspirerrende at hører hvad succesfulde mennesker har gjort for at komme der til hvor de er idag. Alts hvilke ting har Lotte gjort som er særlige for hendes situation?

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 13:53

Stødte Lotte på nogle udfordringer på vejen hvor hun tvivlede, tænkte om det var det værd og overvejede at opgive drømmen? Og hvordan tacklede hun disse udfordringer?`

-

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:09

Jeg ville gerne høre om Lotte

• "bare" gik på med krum hals, eller det var en længere process med business plan m.m.....
  • Om hun har stødt på problemer, men især fordele pga. den danske herkomst og måde at løse opgaver på i USA også salgs og branding mæssigt.
  • Hvorfor hun selv mener hun er lykkedes med hendes drømmejob (unique selling points, succeskriterie m.m.) i en kreativ branche.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 14:17

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan hun fandt i sin position i markedet, Bryllups fotografering er et kæmpe marked i USA, og der er rigtig mange om budet, så hvordan fandt hun frem til hvilken type fotograf hun villle være og hvilken type/størrelse bryllup hun ville arbejde med.

/Meik

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt grundlæggende kunne det være spændende at høre:

- Hvorfor traf hun beslutningen for to år siden, og ikke før?

- Hvordan tog amerikanerne imod hende og hendes firma?

- Hvilke sejre og nederlag, har hun måttet leve med ved at blive selvstændig i USA?

- Hvor lang tid tog det, før firmaet for alvor fik luft under vingerne?

- Hvordan differentiere hun sig fra sine konkurrenter?

- Kræver det nogle specielle kvalifikationer, at indtage USA med storm?

- Hvor vigtigt er netværket i foto-branchen i USA?

- Hvad er fordelene og ulemperne ved at drive firmaet i USA?

- Hvad er hendes ambitioner for fremtiden?

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 04:22

Hej Martin,

Jeg kunne rigtig godt taenke mig, at hoere Lotte efter om hun nogensinde har foelt, at hun bare ikke gider mere, og har lyst til at give op, og isaafald hvad hun gjorde for at holde sig oppe, hvordan hun blev ved med at arbejde og holde troen paa det.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:15

Tak for alle jeres gode spørgsmål, det kommer med i morgen.

Er der andre, er det ved at være sidste chance :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:32

Skulle lige være lidt om økonomi, hendes prispolitik overfor kunder og hvordan hendes butik har udviklet sig økonomisk, stigninger, udsving osv.

Lidt nøgletal uden det skal være for tørt. Procenter og brøker er fine indikatorer, men faktiske tal, omsætning omkostninger som alle kan forstå, men kun hvis du tør spørge Stick out tongue

Varm kartoffel, ved det..... men for at belyse udvikling fra one woman show til der hvor hun har idag, hvad end det er.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)