Kære venner De bedste hilsner
|
Hejsa
jeg vil rigtig gerne vide hvordan hun nåede ud til kunderne og fik nok omtale til hun gå selstændig på fuld tid
Mikkel
Kære venner De bedste hilsner
|
Hejsa jeg vil rigtig gerne vide hvordan hun nåede ud til kunderne og fik nok omtale til hun gå selstændig på fuld tid Mikkel |
Det er da altid inspirerrende at hører hvad succesfulde mennesker har gjort for at komme der til hvor de er idag. Alts hvilke ting har Lotte gjort som er særlige for hendes situation? |
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Stødte Lotte på nogle udfordringer på vejen hvor hun tvivlede, tænkte om det var det værd og overvejede at opgive drømmen? Og hvordan tacklede hun disse udfordringer?` - |
Jeg ville gerne høre om Lotte
/ |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan hun fandt i sin position i markedet, Bryllups fotografering er et kæmpe marked i USA, og der er rigtig mange om budet, så hvordan fandt hun frem til hvilken type fotograf hun villle være og hvilken type/størrelse bryllup hun ville arbejde med. /Meik |
Helt grundlæggende kunne det være spændende at høre: - Hvorfor traf hun beslutningen for to år siden, og ikke før? - Hvordan tog amerikanerne imod hende og hendes firma? - Hvilke sejre og nederlag, har hun måttet leve med ved at blive selvstændig i USA? - Hvor lang tid tog det, før firmaet for alvor fik luft under vingerne? - Hvordan differentiere hun sig fra sine konkurrenter? - Kræver det nogle specielle kvalifikationer, at indtage USA med storm? - Hvor vigtigt er netværket i foto-branchen i USA? - Hvad er fordelene og ulemperne ved at drive firmaet i USA? - Hvad er hendes ambitioner for fremtiden? |
Hej Martin, |
Tak for alle jeres gode spørgsmål, det kommer med i morgen. Er der andre, er det ved at være sidste chance :-) De bedste hilsner
|
Skulle lige være lidt om økonomi, hendes prispolitik overfor kunder og hvordan hendes butik har udviklet sig økonomisk, stigninger, udsving osv. Lidt nøgletal uden det skal være for tørt. Procenter og brøker er fine indikatorer, men faktiske tal, omsætning omkostninger som alle kan forstå, men kun hvis du tør spørge Varm kartoffel, ved det..... men for at belyse udvikling fra one woman show til der hvor hun har idag, hvad end det er. / |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.