Er der nogle der ved om man kan skrive skjulte links i Youtube filmens beskrivelse.
Altså så der f.eks. står downloade programmet her: www.download.dk, men at man i stedet for kommer ind på denne side: www.download.dk/referrals92389 (f.eks. et affiliate links).
Håber der nogen der kan hjælpe mig.
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Jeg har engang set en video omkring netop dette emne (kan desværre ikke trylle den frem mere, for det er for længe siden) - men netop derinde blev der beskrevet, hvordan man kan linke til ens egen side eller til en affiliate side.
Beklager ikke at kunne give dig en nøjagtig beskrivelse af hvordan man gør, men nu ved du i det mindste at det er muligt.
/Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Altså så der f.eks. står downloade programmet her: www.download.dk, men at man i stedet for kommer ind på denne side: www.download.dk/referrals92389 (f.eks. et affiliate links).
Er ikke sikker på om jeg forstår det korrekt, kan du ikke smide et link til en youtube video hvor det er gjort?
Mark: Man kan ikke bruge Html koder inde på deres video beskrivelse, så kan desværre ikke gøre det. Tænkte nemlig også selv på det, men du kan ikke bruge tegn som <,> osv. - Nok for at undgå at lave Affiliate links. Så Bitly er nok den bedste løsning :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Mark: Man kan ikke bruge Html koder inde på deres video beskrivelse, så kan desværre ikke gøre det. Tænkte nemlig også selv på det, men du kan ikke bruge tegn som <,> osv. - Nok for at undgå at lave Affiliate links. Så Bitly er nok den bedste løsning :)
Ahh okay, vidste jeg ikke ;) men ja så er Bit.ly, goo.gl eller lignende nok løsningen.