Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Hosting og wordpress begynder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Go aften på Amino.

Jeg går lidt og tænker på at lave mig en Wordpress blog men da jeg absolute er 

begynder inden for Wordpress. Skal det bare være en lille familie hygge blog som en start ( så der skal ikke ligge mega meget

inde på den og jeg regner heller ikke med det vilde trafik ) Og nu har jeg så kiggede lidt rundt på nettet og amino for at finde ud af hvad for en hosting løsning jeg skal have. Jeg har set en hvor der er  wordpress indbyggede i hostingen ( giver det mening ? ) og det skal jeg give 23 kr pr mdr. Jeg syntes det lyder lige til, men jeg syntes også lidt at det er en jungel at finde rundt i, så jeg kunne godt tinge mig at høre lidt om hvordan i gør med hosting eller hvis i kender et billigt sted i har god erfaring med. 

Håber at der er nogle stykker der vil byde ind med deres erfaringer i løbet af aften ;-) 

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg bruger Unoeuro, som jeg er meget tilfreds med. Jeg synes deres priser er gode og deres system er nemt. Jeg bruger wordpress og det er super nemt når man bruger Unoeuro, for de har en 1-click-installer.

Ung iværksætter med store drømme

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Jeg kan anbefale MeeBox.net. Det er supernemt og ekstrem god og brugervenlig support - også til nybegyndere. Jeg giver 20 kr. om måneden, men man kan godt få noget som er billigere.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mick:

Jeg går lidt og tænker på at lave mig en Wordpress blog men da jeg absolute er 

begynder inden for Wordpress. Skal det bare være en lille familie hygge blog som en start ( så der skal ikke ligge mega meget

Håber at der er nogle stykker der vil byde ind med deres erfaringer i løbet af aften ;-) 



Wordpress er det helt rigtige sted at starte. Og de fleste udbydere tilbyder i dag en såkaldt one-click install, hvor du basalt set kan installere Wordpress via en grafisk skal nemt og hurtigt. Det eneste, du skal gøre er at vælge navn på bloggen, login og password.

UnoEuro er godt & Meebox er godt. Jeg har fornyligt skrevet om min personlige rejse igennem webhoteludbyderjunglen, som har været lang og lærerig. Pt. ligger mine sites, der trækker op til 4.000-5.000 daglige, unikke besøgende på et pro-webhotel hos Meebox, men du kan fint klare dig med et af deres billige webhoteller, så kan du altid opgradere senere, hvis behovet opstår.

I modsætning til mange af de andre billige webhoteller er infrastrukturen cloudbaseret (automatisk failover og høj oppetid) og serverne står i Danmark (godt for svartider og søgemaskineoptimering).

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mick,

Jeg kan både anbefale unoeuro og meebox. Meebox har en super god support. Mener at begge har en one-click-installer af wordpress.

Du ønskes held og lykke med projektet :-)

PS. Skulle det ske at du får brug for hjælp til dit wordpress projekt, kan jeg anbefale Anders Helbo, som også har skrevet i tråden her.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Ej hvor er det dejligt med alle jeres input. Jeg føler mig helt klart kloggere nu end før jeg skrev dette indlæg.

Nu har jeg lidt at kigge på og så håber jeg at jeg kan få oprettede en blog snarres. Jeg vil som sagt starte med en lille familie blog om vores lille nyfødte søn, det jo en nem måde for hele familien af følge med på, og så er det en super god måde for mig at lære at blogge og at se hvordan Wordpress fungere inden jeg begynder at lave en `rigtig´blog som skal være med forretnings baseret ;-)

Men igen mange tak for hjælpen det var dejligt. JEg tager selvfølgelig gern imod flere ideer hvis der skulle dukke nogle op ;-)

Ha en dejlig aften.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Mit valg ente på Unoeuro og det skyldes absolute jeres holdninger og så havde de jo også fået fantastiske gode anmeldelser på Trustpilot. Så nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at komme i gang med denne `nye`verden.

og igen tak for hjælpen 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mick, jeg har en rabatkode til Unoeuro hvis du vil hav den?? :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på vores webhoteller - Lige nu giver vi endda 50% rabat til aminoer med rabatkoden amino2011 Smile

- Du har her mulighed for at installere wordpress via vores 1-click installer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom Anders Helbo, kan jeg anbefale Meebox. Jeg har gode erfaringer med både deres billige og dyre løsning, og begge kan stærkt anbefales til andre.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)