Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms ved webshop salg til udland

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Butiksindstillinger - Moms

V Påfør moms, når forsendelseslandet er det samme som momslandet

Vælger jeg Norge, står procenten til 25, det samme fx ved Oman. Der må være den smartere måde at udelukke ikke-EU lande?

Men hvorfor kan een fra Norge eller Oman så købe mine produkter meget billigere end en dansker, det kan da ikke være rigtigt?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45

Jørgen Arvid Jacobsen:
Men hvorfor kan een fra Norge eller Oman så købe mine produkter meget billigere end en dansker, det kan da ikke være rigtigt?
Som privatperson - så helt som hvis du køber et lækkert ur fra usa - så ved ankomsten til Danmark, lægges der told og moms oven på det samlede beløb inkl. fragt - og det er så det du skal af med ud over prisen fra USA. Samme i Norge givet - så det er sikkert ikke billigere

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 20:25

Som privatperson - så helt som hvis du køber et lækkert ur fra usa - så ved ankomsten til Danmark, lægges der told og moms oven på det samlede beløb inkl. fragt - og det er så det du skal af med ud over prisen fra USA. Samme i Norge givet - så det er sikkert ikke billigere

Tak for rådet. Det er også ved at gå op for mig. Alt det man kan købe på ebay osv. er vel også differencieret med og uden moms. Men lige hvordan det kan gøres uden at man drukner i administration, kan jeg ikke lige overskue. Jeg kan nok oprette en momsgruppe for Europa, og så een for resten.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 09:26

Jeg har vist fundet løsningen nu. I admin på wp ecommerce under Moms, har jeg oprettet alle EU landene, som Danmark var oprettet i forvejen med 25% moms. Så når en kunde bestiller fra et ikke-EU land som Norge, er prisen i sidste ende den samme, men altså uden at der indbefattes moms.

Ikke-EU lande:

Inklusiv moms (DKK 0,00)
Total Shipping: DKK 85,00
Total Price: DKK 334,00

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)