Elektronik Hardware Produkt udvikling Jeg står og mangler lige dit projekt eller opgave. |
Ny side Elektronik udvikling C22.dk
Elektronik Hardware Produkt udvikling Jeg står og mangler lige dit projekt eller opgave. |
Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT
Ny side Elektronik udvikling C22.dk |
Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT
dbh Kenneth |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
ELEKTRONIK/MEKANISK SAMARBEJDE Jeg er i dialog med et mekanisk ingeniør firma der har lavvandet i projektkassen, og har brug for en tilsvarende dialog med elteknisk baggrund. Min virksomhed er umiddelbart foran lancering af det første af en lang række af maskiner til pharmaceutisk og diagnostisk industri. Vi er etableret med delvis funding fra et af seed miljøerne, og jeg er nu så langt i firmaets udvikling at vi skal opbygge egne kontor, lager og produktionsfaciliteter, som er præsentable for internationale kunder. Jeg arbejder med en tanke med at tilbyde kontor & udviklingsfaciliteter i Roskilde for modydelser i form af en mindre mængde løbende arbejde – hvor vi så tilkøber ydelser til projekter. Via vores association med Seed miljøerne m.fl. kan vi generere en del leads til udviklings- og samarbejdsopgaver fra de ca. 200 investment cases som de præsenteres for årligt. Vi har selv mere end 30 produkter af forskellig kompleksitet som vi skal udvikle over de næste 4-5 år. Vi håber at vi kan lave samarbejder, hvor vi har ressourcerne tæt på, kan betale noget via ydelser/faciliteter, kan hyre ”arme og ben” på lavere niveauer. Mine egne ansatte vil primært være håndværkere og kommercielle/administrative ansatte. I region Sjælland findes der stortset intet, hvor der er blandede produktudviklingsressourcer og jeg mener at der med de rette kompetencer og samarbejder kan være muligheder for at flere virksomheder kan hjælpe hinanden med at skabe vækst. Min virksomhed er funderet i salg, markedsføring og specielt i internationalisering, og jo bredere vore kompetencer til projektbaseret produktudvikling er, jo mere vækst og projektmængder kan vi skabe. Jeg ved ikke om noget sådant kunne være interessant at tænke over. PS. Jeg ønsker at skriverier på Amino er anonyme - så PM eller svar tråden hvis vi skal tale. |