Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop sælges - Se her :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det interessante er, om lageret har en reel værdi, eller om det er varer som selv på lang sigt ikke kan sælges.

Hvis man har et lager på 4.000 og sælger en gang om ugen, så har man et enormt overlager. Derudover er det interessant at vide, hvordan lageromsætningen har været de sidste måneder. Det er unfair for en køber, hvis lageret i princippet ikke har værdi men snarere er et problem.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten,

Har sendt dig en PM.

Mvh Søren

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Har du koblet et økonomisystem til din webshop - da du beskriver at kunder der er logget ind kan se deres tidligere ordre m.v.
Eller hvordan løser du bogholderi delen, er det manuel indtastning eller er der integration?

Hilsen FrodeB

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

jeg har læst dit opslag og kunne evt. godt have interesse, men dog har jeg brug for flere info, herunder bl.a.:

- Hvilke mærker du forhandler:!?

- Om forhandleraftaler kan overtages samt antallet af aftaler, herunder også evt. vilkår forbundet hermed.!?

- Din betalingsaftale kan den overdrages med tilladelse fra Nets eller skal den etableres på ny, da jeg formoder det alene er shoppen og ikke evt. bagvedliggende selskab man køber.!?

- Foreligger der noget regnskab for den aktive periode shoppen har eksisteret, hvor man kan få et indblik i tilgang/afgang, købs såvel salgspriser, DB samt evt. øvrige omkostninger som er forbundet med shoppen.!?

Jeg vil se frem til at høre fra dig såfremt du har interesse i en saglig dialog med henblik på en evt. aftale.

De bedste hilsener

- Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Send venligst yderligere oplysninger og PM til mig.

/Flemming

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Du må gerne sende lidt info til mig, hvis den ikke er solgt.

 

/Nichlas

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)