På min 2. hjemmeside www.ditselskab.dk har jeg en blog. På denne blog har udvikleren gjort det muligt at folk kan dele indholdet på facebook, linkedin m.v. Her på Amino har jeg i et iværksættervenligt politisk indlæg slået på tromme for at man skulle reducere kapitalkravet i selskabet. Der er herefter henvist til følgende link: http://www.ditselskab.dk/ikke-kategoriseret/vaekst-ivaerksaetter-del-dette-i-dit-netvaerk-hvis-du-er-enig-klik-pa-facebook-eller-linkedin-du-kan-pavirke-vaeksten Der er så en stor del, der har fulgt dette link, og jeg kan se, at 15 har delt indlægget på facebook. Jeg kan ikke se, om der er nogen der har delt indlægget på Linkedin. Jeg har - så vidt jeg har forstået - forstået, at det er godt for googleplaceringen med disse delinger, men sig mig lige - alle I eksperter - hvad taler vi om. Betyder en 15 - 20 stykker noget som helst. Skal man op på flere hundrede eller hvad ? Glæder mig til eventuelle input. |
Med fare for I syntes jeg er tosset, er der så nogen der kender svaret på dette...
Betyder en 15 - 20 stykker noget som helst. Skal man op på flere hundrede eller hvad ?