Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2. SEO spørgsmål fra advokaten? Betydningen af "likes" på facebook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

På min 2. hjemmeside www.ditselskab.dk har jeg en blog. På denne blog har udvikleren gjort det muligt at folk kan dele indholdet på facebook, linkedin m.v.

Her på Amino har jeg i et iværksættervenligt politisk indlæg slået på tromme for at man skulle reducere kapitalkravet i selskabet. Der er herefter henvist til følgende link:

http://www.ditselskab.dk/ikke-kategoriseret/vaekst-ivaerksaetter-del-dette-i-dit-netvaerk-hvis-du-er-enig-klik-pa-facebook-eller-linkedin-du-kan-pavirke-vaeksten

Der er så en stor del, der har fulgt dette link, og jeg kan se, at 15 har delt indlægget på facebook. Jeg kan ikke se, om der er nogen der har delt indlægget på Linkedin. Jeg har - så vidt jeg har forstået - forstået, at det er godt for googleplaceringen med disse delinger, men sig mig lige - alle I eksperter - hvad taler vi om. Betyder en 15 - 20 stykker noget som helst. Skal man op på flere hundrede eller hvad ?

Glæder mig til eventuelle input.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:41

Med fare for I syntes jeg er tosset, er der så nogen der kender svaret på dette...

Betyder en 15 - 20 stykker noget som helst. Skal man op på flere hundrede eller hvad ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:20

Som det er nu, har links og omtale på de sociale medier en betydning - omend den stadig er lille i det samlede spil. Dette område er dog et område, som alt peger på vil få meget stor betydning i fremtiden, hvorfor man bør begynde at arbejde med det nu. 

15-20 stk. er et godt signal til søgemaskinerne, men ikke noget der alene vil blæse dig frem i søgeresultaterne. 

Antager vi at det er 15-20 stk. på flere af dine undersider - og ikke kun en enkelt af dine undersider, er det noget som vil kunne biddrage positivt til din hjemmeside. Mest på længere sigt, men også i nogen grad på kort sigt. Tallet skal selvfølgelig også ses i forhold til, hvor mange links, likes, og gange din hjemmeside og dine brands bliver nævnt på de sociale medier.

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:09

Emil, rigtig mange tak for dit input...

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:21

Det er muligt jeg tager fejl, men min erfaring siger mig at facebook likes giver tæt på 0 SEO værdi, hvis det overhovedet giver nogen værdi. Der er dog rigtig mange andre gode grunde til at være aktiv på facebook.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:34

Ulrik Lindhard Moe:

Det er muligt jeg tager fejl, men min erfaring siger mig at facebook likes giver tæt på 0 SEO værdi, hvis det overhovedet giver nogen værdi. Der er dog rigtig mange andre gode grunde til at være aktiv på facebook.

Yada Yada Yada, det giver en helt ekstrem værdi, faktisk så kunne jeg med en engageret Facebook side med 1 million medlemmer sikkert slå en side med mediocre links ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)