Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO spørgsmål fra advokaten - har du et fif eller en bemærkning, der er til at forstå...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare rolig, jeg drømmer har en 8 gl. Berlingo og en Honda CRV, der skal tankes hver anden dag... Sidstnævnte er firmabil, hvorfor jeg ikke har råd til flere omkostninger Cool

Under alle omstændigheder kan jeg se på den igangværende downloadfrekvens, at bare ved at holde gang i denne debat, medfører øget trafik.

** jeg skal nok holde op, sidder med en masse sager, der burde ordnes...

Tak til alle for deres super input, men jeg har fortsat ikke modtaget svar på følgende helt grundlæggende:

En ting er at det er godt med aktivitet og besøgende på en hjemmeside, men er det - ude fra en søgemaskinebetragtning - et bedre besøg, hvis den besøgende henter et eller andet på hjemmesiden fremfor han ikke gør det.

Det jeg så mente med mit spørgsmål ovenfor med at lade dette indgå på flere sites, det var: Hvis det var tilfældet, så gælder det jo om at have et eller andet kvalitetsindhold liggende, som folk kan downloade. For ditselskabs vedkommende kunne det jo være en standardaftale om et eller andet som folk kan anvende fx. overdragelse af anparter, og som jeg _ helt ærligt - er for god til at tage penge for, når den nu alligevel blot fylder 1 a 4 ark, og a og b skal udskiftes med jens og ole, hvis I forstår.

Det var det, der var bagtanken, men er det noget værd... det er det, der er spørgsmålet...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:45

Advokat Jacob Tøjner - www.ditselskab.dk:
Bare rolig, jeg drømmer har en 8 gl. Berlingo og en Honda CRV, der skal tankes hver anden dag... Sidstnævnte er firmabil, hvorfor jeg ikke har råd til flere omkostninger Cool

Regnede jeg også med...;)

En ting er at det er godt med aktivitet og besøgende på en hjemmeside, men er det - ude fra en søgemaskinebetragtning - et bedre besøg, hvis den besøgende henter et eller andet på hjemmesiden fremfor han ikke gør det.

Umiddelbart tror jeg ikke der vurderes ud fra dette nej, men hvis folk linker direkte til den pågældende fil på din side, vil disse links tælle med i din hjemmesides linkprofil, så i den forstand vil det jo have en effekt.

Men mon ikke en mere SEO kyndig end undertegnet, kan opklare om jeg har ret i dette.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:10

Tak, det er jo temmelig interessant...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:17

Nej, søgemaskineoptimeringsmæssigt set er det komplet ligegyldigt.

Det kan dog være med til at øge din konvertering (salg) at du lokker dine besøgende til at downloade noget materiale, evt. i bytte for en e-mail adresse så du efterfølgende kan markedsføre dig overfor dem via email :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 19:48

Fakturerer en advokat som dig ikke tæt ved 2.000,- pr. time?

Hvis du gør, eller bare noget i nærheden, så kan det, alt andet lige, naturligvis bedst betale sig for dig, at hyre en SEO fyr/pige til at ordne din side, i stedet for at du selv sidder og roder med det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:58

Jo, godt set...

Til den timepris kan man jo hyrer en af de store SEOér til at udfører det vigtigste for en...;)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 20:13

jo jo, nu har man jo lov at lære og drive lidt hobbyseo...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:57

jo jo, nu har man jo lov at lære og drive lidt hobbyseo...

Yes

Ja og måske komme i stand til at stille de "rigtige" spørgsmål til disse "SEO eksperter".

Eftergølgende evaluering og kontrol bliver måske også lidt lettere, når man selv kender nogle af de "frække udtryk og kneb"

WinkMåske bliver det lige så let som "nem inkasso" - Det kan jo "opstilliet i et skema.".

WinkDet kan SEOen måske også.

Sustematik m.m. er ikke at foragte. Men om det er 2.000 kr. pr. time værd ????

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:55

Ib, det er jo lige det...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:33

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men om det er 2.000 kr. pr. time værd ????

Er inkasso det, hvis man alligevel ikke får en krone ud af det ???

Det er vel det samme med SEO, hvis man får valuta for pengene, er det vel det værd, men får man ikke dækket sine udgifter ind, så er det jo ikke pengene værd.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)