Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke rækkefølge laver jeg SEO i ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileKære Aminoer !

Nu er den gal igen, nu ”kommer I til at hjælpe mig”

Jeg ved mange er jer er knusende dygtige, og derfor henvender jeg mig også herinde får at bede om netop jeres hjælp.Wink

Nu er det vel bekendt for de fleste at hvis man skal bygge et hus, begynder man i en hvis rækkefølge med anlægsfolk, murer og senere f.eks. med maleren.

Mit spørgsmål gå på i hvilke rækkefølge ville I vælge med hensyn til en hjemmeside denne www.raad-.mal.dk Her er jo bl.a. designet laves, kan jo selvfølgeligt laves om. Men lad det i første omgang hvile.

Nu ønsker jeg at siden skal være endnu mere synlig. Så jeg skal vel til at lave ”SEO” – Finde nogle søgeord/sætninger,  men hvordan ?

V.h.a.  Adwords, -  kigge på konkurrenternes hjemmesider  eller hvad ?

Eller skynde mig hen hos en tekstforfatter og få skrevet nogle gode artikler ? Men hvad nu hvis de er skrevet til forkerte områder/emner.  Noget mine ”kommende kunder” ikke ville søge på

Eller kigge dybt i Google Analytic

Hvad med alle de gode søgeord/sætninger som havner hos konkurrenter ? og som jeg går glip af ? Hvordan finder jeg disse ?

Søgeordsværktøjet hos Google til at finde søgeord/sætninger kender jeg også.

Det med linkbuilding kender jeg betydning af, og det kommer jo senere.

Kort og godt hvilke rækkefølge ville I begynde med hvis I var Råd & Mal

YesPå forhånd tak for jere bidrag.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:36

lav første verdens bedste side og forsæt i evighed at forbedre den , der er ikke lige hvad skal starte og slutte på første , men lav alt unikt og bedste så kommer rigtigt langt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:52

Hej Ib, hvis jeg skulle optimere den side altså betinget af at der er styr på min onsite, så ville jeg først og fremmest få opbygget en "Fucking Huge and engaged" Facebook side, dernæst så ville jeg få lagt en google+ knap på min side og derefter lave noget ret så stærkt G+ bait, se evt. her, også ville jeg samtidig med det også få opbygget en ret så stor twitter følgeskare, dernæst så ville jeg lægge et par videor på youtube, med et link til min side i descriptionen. 

dernæst så ville jeg begynde på en heftig linkbuilding kampagne, (min erfaring siger mig at du kan bygge 2 links ekstra pr. uge pr. 100 likes du har på facebook som er aktive)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 22:00

Seo++:

Hej Ib, hvis jeg skulle optimere den side altså betinget af at der er styr på min onsite, så ville jeg først og fremmest få opbygget en "Fucking Huge and engaged" Facebook side, dernæst så ville jeg få lagt en google+ knap på min side og derefter lave noget ret så stærkt G+ bait, se evt. her, også ville jeg samtidig med det også få opbygget en ret så stor twitter følgeskare, dernæst så ville jeg lægge et par videor på youtube, med et link til min side i descriptionen. 

dernæst så ville jeg begynde på en heftig linkbuilding kampagne, (min erfaring siger mig at du kan bygge 2 links ekstra pr. uge pr. 100 likes du har på facebook som er aktive)

Er linksne egentlig aktive, hvis fx linker til din blog i min status ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:05

Nesuz:
Er linksne egentlig aktive, hvis fx linker til din blog i min status ?

Ehm ikke forstået ville du have noget mod at præcisere?

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 22:08

Hvis jeg fx, sætter et link ind på min status(facebook), gælder det så, for en anbefalingen til din blog? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:11

Nesuz:

Hvis jeg fx, sætter et link ind på min status(facebook), er gælder det så for en anbefalingen til din blog? 

Kan give trustrank men normalt ikke et links som en værdi, men trust er også godt at få altså sprede sig

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor er forsiden fyldt med din mail indbox? Hvis jeg skrev et tilbud ville jeg det da ikke have at det endte op på din forside.

Din title er:

Gratis og uforpligtende malertilbud fra malerfirmaet Råd & Mal | Råd - Hvorfor ikke ændre den til noget folk faktisk søger på som f.eks "Råd og Mal, Maler slagelse - Gratis og uforpligtende malertilbud fra malerfirmaet Råd & Mal" - Eller noget i den stil.

Hvorfor bruge Meta Keywords? Du har jo ingen søgefunktion på din hjemmeside.

Jeg klikker på "Se vores kompetancer" og jeg møder et telefonnummer og intet andet.

"Galleriet" - 4 billeder som er dårlig opsat og man bliver fuldkommen rundforvirret.

Der mangler Facebook-side og Google 1+

De steder du udføre arbejde står næsten på hver side, vil mene det skaber DC.

Tror det var nok for denne gang.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 22:13

Mikael christiansen:

Nesuz:

Hvis jeg fx, sætter et link ind på min status(facebook), er gælder det så for en anbefalingen til din blog? 

Kan give trustrank men normalt ikke et links som en værdi, men trust er også godt at få altså sprede sig

Hvad menes der med  trustrank?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)