Nu er den gal igen, nu ”kommer I til at hjælpe mig” Jeg ved mange er jer er knusende dygtige, og derfor henvender jeg mig også herinde får at bede om netop jeres hjælp. Nu er det vel bekendt for de fleste at hvis man skal bygge et hus, begynder man i en hvis rækkefølge med anlægsfolk, murer og senere f.eks. med maleren. Mit spørgsmål gå på i hvilke rækkefølge ville I vælge med hensyn til en hjemmeside denne www.raad-.mal.dk Her er jo bl.a. designet laves, kan jo selvfølgeligt laves om. Men lad det i første omgang hvile. Nu ønsker jeg at siden skal være endnu mere synlig. Så jeg skal vel til at lave ”SEO” – Finde nogle søgeord/sætninger, men hvordan ? V.h.a. Adwords, - kigge på konkurrenternes hjemmesider eller hvad ? Eller skynde mig hen hos en tekstforfatter og få skrevet nogle gode artikler ? Men hvad nu hvis de er skrevet til forkerte områder/emner. Noget mine ”kommende kunder” ikke ville søge på Eller kigge dybt i Google Analytic Hvad med alle de gode søgeord/sætninger som havner hos konkurrenter ? og som jeg går glip af ? Hvordan finder jeg disse ? Søgeordsværktøjet hos Google til at finde søgeord/sætninger kender jeg også. Det med linkbuilding kender jeg betydning af, og det kommer jo senere. Kort og godt hvilke rækkefølge ville I begynde med hvis I var Råd & Mal
Ib Abildgaard Råd & Mal
|
lav første verdens bedste side og forsæt i evighed at forbedre den , der er ikke lige hvad skal starte og slutte på første , men lav alt unikt og bedste så kommer rigtigt langt