Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Cashback side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har snart klar til at lancerer vores nye cashback side, så inden vi gør det vil vi lige have feedback fra jer.

Lidt information:

#Man tjener 5 kr pr ven man henviser.
#Nemt bruger system.
#Man vil få sit beløb ind på sin konto inden 12 timer. (Normalt 5-6 timer)
--------------------------------------
#Flere kampagner kommer.

http://www.pengesafari.dk

Alt ris og ros er mere end velkommen :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:31

Jeg ved ikke hvordan I vil udbetale så hurtigt, via Paypal? Anyway, så risikerer I at tabe penge ved at udbetale så hurtigt, da rigtig mange leads bliver annuleret med tilbagevirkende kraft, på grund af fraud.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:32

SteffanMax:

Vi har snart klar til at lancerer vores nye cashback side, så inden vi gør det vil vi lige have feedback fra jer.

Lidt information:

#Man tjener 5 kr pr ven man henviser.
#Nemt bruger system.
#Man vil få sit beløb ind på sin konto inden 12 timer. (Normalt 5-6 timer)
--------------------------------------
#Flere kampagner kommer.

http://www.pengesafari.dk

Alt ris og ros er mere end velkommen :)

Hej Steffan,

tillykke med siden. Her mine kommentarer:

5 kroner per ven, det er da bestemt en god ide. På den måde vil du sikkert kunne lokke nogen til at give budskabet videre. Systemet kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har været inde at teste det. AT du betaler beløbet i løbet af 12 timer er også kun positivt, selvom jeg synes at du tager en stor risiko, for om affiliate netværkene så altid betaler de leads du producerer kan du jo i princippet ikke være sikker på.

Siden synes jeg personligt ser flot og overskueligt ud. Men er på ingen måde professionel på det område.

Og da du skriver at alt ris og ros er mere end velkommen, så kan jeg ikke komme udenom at cashback-sites nok har haft deres storhedstid efter min og mange andres opfattelse. Men derfor må man jo godt kaste sig ud i det alligevel.

Held og lykke med projektet!

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:38

Teksten er mange lysegrøn og lyseblå  til en hvid baggrund det er gør teksten svær at læse vælg mørk tekst farve til lys baggrund.

Mangler en del tekst på siden betingelsen siden er tom uden at kende betingelser hvad går ind til opretter man sig ikke som bruger selvfølgelige .

Titlen 

Titlen husk udnyt google  viser op til 67 tegn og domænet navnet ligger du ligevel hvad nummer 1 med sats på nogle kerne ord omkring din hjemmeside.

Teksten om siden

Der mangler en tekste hvad handler dette om , vejledning i hvordan udnytter dette her tjene penge system , der er bare en masse links videre og kort tekst om disse konkurrencer mange kun 5-10  ord det er alt for lidt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:24

Hej Steffan

Umiddelbart ser sitet pænt ud, jeg synes det er en god ide med videoen på forsiden, som viser hvad man skal gøre. Dog kunne jeg godt tænke mig noget lyd på videoen, og så er teksten mv. ude af fokus når man maksimerer billedet. Det ser i øvrigt også ud som om, at der er noget galt med størrelsen på videoen, da den lægger sig ind under menuen i højre side.

Det bliver også nævnt i et andet indlæg, men lyseblå og lysegrøn skrift på hvid baggrund bliver lidt svært at læse.

Og jeg synes også du mangler noget på skrift, som forklarer formålet med siden. Jeg mangler også nogle betingelser for brug af siden. Der er godt nok et link under tilmeldingsformularen på forsiden, men der står ikke noget når siden åbnes - kun "your site terms and conditions". Den åbnes i øvrigt også i et nyt faneblad, hvilket virker underligt.

Jeg vil også anbefale at I bruger lidt penge på en korrekturlæser, da der er nogle småfejl (som giver siden et lidt uprofessionelt udtryk) hist og her.

Held og lykke med sitet.

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Sep 11
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 00:54

Tak for jeres svar.

Video'en er blevet rettet så de "fylder" bedre ind i designet, Lyd vil komme på snart!
Vi har lavet en del flere kampagner, og siden er klar til release inden få dage.

Vi har også lavet en del til Annoncører:

Og en masse flere banner reklamer.

5 Kr pr person man henviser til siden som annoncør. - Man bliver ikke udbetalt bedre hos nogle cashback sider i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:06

Jeg har to kommentarer:

1: Når jeg kommer ind på siden, har jeg ingen anelse om hvad det er. Det ved jeg så fordi jeg har set det her.

2: Så vidt jeg kan forstå, udbetaler du kontanter. Hvad med skatten i den forbindelse? Jeg går ikke ud fra, at det er lovligt at have en skatteri indkomst?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Sep 11
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 00:08

STOR UPDATE PÅ SIDEN - BEDØM

Tilmeldt 20. Sep 11
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 00:09

Vi regner med at forbrugerne på vores side skal betale skat af de penge.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:26
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)