Håber hermed på lidt feed-back fra "amino-kollegaer". Vores produkt henvender sig til andels- og ejerboligforeninger og i første omgang i Storkøbenhavnsområdet. Vi kan som regel reducere en forenings samlede udgifter med 10-20% og komme med en masse andre fornuftige råd. Nu har jeg brug for jeres råd/svar. Mange af disse foreninger er svære at få i tale (gemmer sig lidt), hvorfor det måske vil være mere uforpligtigende for dem at deltage i et fællesmøde/minikursus. Her kunne en agenda være: Energibolig - hvordan kan i optimere, tilskud etc. Faldstammer / Vandstigestrenge - den nye måde at renovere på der tillige generer medlemmer mindst muligt. Tilstandsrapport / Vedligeholdelsesplan - et godt styringsværktøj? Foreningens mulighed for afvanding af egne tagflader og økonomien/tilskud ved dette Få styr på andelsboligforeningens lån på tværs af realkreditinstitutter Registrer foreningens vedligeholdelsesprojekter - så kender alle status pt. Hvordan arbejder Beboerforum med foreningens regnskab
Hver foredragsholder vil få 15 min. til en præsentation og efterfølgende kan den enkelte foreninges bestyrelsesmedlem komme og stille spørgsmål. Således en masse brugbar viden på ca. to timer, men kan vi "lokke" bestyrelserne med til dette....
mvh Beboerforum v/Ken Jeppesen |
Hej Ken
I boligforeningerne er viceværterne jo altid tilgængelige ... og de kan inviteres til "messer" eller "foredrag omkring .."
Lej et lokale i lokalområderne og invitér 5 - 10 viceværter til "nøgleord + seminar" á 2 timers varighed inkl. mad og drikke. Til mødet/foredraget har I så udabejdet materiale, der henvender sig til bestyrelsen og som han/hun således vil føle sig som ambassadør i viderebringelsen af ...
Du ser jo ud til at have præciseret din form rimelig beslutsomt og således også, at du reelt blot ønsker svar på "om bestyrelsen" vil komme. Det kan jeg ikke svare dig på. Det, jeg kan fortælle er, at vi, som mennesker, rykker på "ambassadørers" formidling, alternativt men ikke 100% på egen personlig invitation.
Det sidste kræver ydermere, at du har adgang til de rette navne ... og her ved jeg, af erfaring, at det kan være rigtig svært, men jeg VED, at viceværterne kan være en seriøs formidler af dine budskaber, hvis du snor dig og starter den vej ...
Aminohilsen, Henrik - Oxeogco.dk