Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken 2 hjemmesider af mine synes i er bedst?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, stop det der med at have 2 virksomheder. De ender begge 2 med at blive haltende. Så hellere have 1 som er godt kørende... Selvfølgelig kan du åbne noget andet op senere hen, men jeg vil helt klart råde dig til at starte med en virksomhed og så få lavet det ordentligt.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:34

Michael :
Jo men jeg synes det er svært at vælge men vil helst igang med jysk-mobil-service.dk synes os det virker mere seriøst, måske man kunne ha 2 virksomheder ;)

Det kan man sagtens, men at have to halve virksomheder er en meget dårlig ide.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:55

Michael

Kør videre med det du brænder for, og har forstand på.

Lad den anden side ligge, til du har fået styr på den første.

Hvis du kører 2 "halvhjertet" sider på en gang, kan begge gå galt..

God vind..

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:10

Jysk-mobilservice.dk ser langt mere professionel ud end Michaels-tricks.dk, som ser rigtig skod-agtig ud i mine øjne. Men din tilgang til valg af virksomhed bærer præg af, at du egentlig ikke er vanvittig interesseret i nogle af områderne. Ellers havde du næppe oprettet denne tråd. For så havde du vidst præcist, hvad der er det rigtige for netop dig.

Jeg tror mest på en stabil indkomst fra Jysk-mobilservice. Og så tænker jeg også, hvad der egentlig gør dig til score-ekspert på Michaels-tricks.dk? Hvilke kvalifikationer har du, der gør det værd at bruge penge på dine score-råd? :-) Så vidt jeg har forstået, så er du meget ung (20 år?), så jeg har svært ved at tage det seriøst, hvis du tror, du allerede nu forstår kvinder og psykologi?

Så mit råd må blive, at du vælger Jysk-mobilservice :-)

Held og lykke med det!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg husker da jeg var 16 år og mødte en gammel 17 årig steg der pralede med hvordan han kunne score fra den ene ende til den anden. Det havde jeg så også set ske "i årevis" på det lokale diskotek. Jeg kan huske han glædeligt fortalte om sine tricks og viste dem. Han var ikke den eneste der gjorde dette.

Senere for et par år siden datede jeg en hjemmesidesælger (og her er jeg og sælgeren altså over dobbelt så gamle). Han brugte samme tricks i mere eller mindre samme linjer. Han pralede selv med dem. Jeg havde glemt ham i de år, indtil jeg fik en hjemmeside han kunne skrive bevingede ord i. 

Trådoplægger. Hvis du skal klare dig selv i morgen, så gå efter de lavest hængende frugter så du har til huslejen næste måned. Jeg har også mere end en forretningsidé. Jeg ved dog godt hvilken jeg mest kan satse på først. Nr 2 er mere ambitiøs, og erfaringer fra nr 1 er en stor fordel. Det er forskelligt hvilken af de to jeg brænder mest for. De er begge hjertebørn. Det er dog næsten samme færdigheder der gælder. Ved nr 2 skal der dog flere kræfter til. 

Hvis du skal ud og klare dig snart, så er du dog nødt til at fokusere, som de andre siger. I hvert fald indtil du har til dagen og vejen. Hvis du først har en base med råd til det nødvendige, så har du også den luksus at kunne prøve tingene af. 

Jeg tror en person på 19 år sagtens kan score penge vildt ved at være scorecoach, men det kræver du har profileret dig ret hårdt, tror jeg. Pt er der ikke engang et billede af dig på hjemmesiden. Hvis du er dygtig og dreven kan du godt sælge dig selv til pressen med en god historie.

Det kan vi andre ikke vurdere om du kan eller har lyst til. Husk at når du får kritik, så er det ikke kritikerne der får rejst en statue af dem selv. Du kan dog lære af dem, hvis de fortæller dig noget du ikke allerede ved i forvejen.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

Meget svært at sige men jysk mobil service klart bedste vis er mobil telefoner i sælger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:17

Stop Michaels tricks og fokuser på den anden, det at score damer er der penge i - men det kræver at man rent faktisk har noget viden at formidle samt baggrund for sine påstande. At du er under 20 er sådan set ingen hindring, men som tidligere nævnt så start med at læse The Game, Mystery Method og følg nogle sessions hvis det er den vej du vælger at gå. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man fristes til at smide denne på igen...

Find ud af hvad du vil, tag eventuelt en uddannelse af samme vej og gør som de andre siger.. fokusér. Gør det du har forstand på og gør det 100%.

Selvom jeg er sikker på at der er mange drenge der kan have brug for det - er halvhjertede projekter som lomme-score-råd fra kælderen hos forældrene i Hobro bare ikke godt nok..

Men hvorfor har du så travlt? Tag den der 3 års druktur og gymnasiet i fritiden (Wink) - erhvervslivet er der også når du er klar til det.

Smile Kim

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)