Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber i vil give konstruktiv feedback på redesign af logo til kunde

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Kunne du ikke prøve at få den transformation, der sker fra dåseringen til at den bliver til en thailænders ben ind i din grafik. Måske noget med, at gøre midten af dåseringen til en Thai med ben.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nils!

Direkte fra leveren:

Hvorfor ikke fokusere på resultatet af dåseringen i stedet for selve dåseringen - som i sig selv jo er ret uinteressant.

Evt. et hjerte der er skruet sammen med nogle skruer/bolte/møtrikker, eller andet i den stil. Så man få godtgørenhedsfølelsen. Det skal ikke skæres ud i pap, men gerne lugte lidt af fisk.

Og så ville jeg gøre dig selv og kunden en tjeneste ved at skrue prisen op med nogle hundrede så du kan gå på et af de mange spændende font-sites derude - og finde en passende font. Blød og feminin, men stadig en der means business.

"En del af Inner Whee"......who cares? Det hjælper mig da ikke til at vide hvad organisationen gør/er. Det er en slem misforståelse af den slags hovedorganisationer. Det kan komme på websitet et sted i footeren, men bestemt ikke i logoet.

Få en af Aminos udmærkede tekstforfattere til at komme med et skarp payoff i stedet.

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Hej Kim,

Tak for din kritik og synspunkt.
- Kan godt se din pointe med "En Del af Inner Wheel Danmark" - måske er lidt at skyde det for højt op.... Men på den anden side er det sin vis relevant at få med, at det er frivillige kvinder i organisationen Inner Wheel der står bag. (Overvejer at få det lagt ned i footeren på det nye design)

Vedr. tekstforfattere er det også noget jeg vil sende videre til den rette i organisationen - Det er nemlig helt rigtigt, at den skal piftes op teksten.

Til slut skal i endelig være velkommen til at samle ikke magnetiske dåseringe (øl- og sodavand), og meget gerne sige det videre i jeres netværk. Des flere des bedre!

God søndag og jeg vender tilbage med et par nye forslag til logo Wink 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 17:09
Nils Pedersen:

Test på et nyt og anderledes logo:

Se det her

Meget bedre :)

Mvh

Tim
Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 12:55

Klart nr. 1 herfra.

Seriøs og rolig udstråling.

Jeg ville nok overveje at skrive det med lille "d" da det måske ville give mere balance.

Du skal lige rette spadsering mellem r og i + n og g.
Der er forskellige afstande...
Ville måske også få punktum til at hænge mere sammen med de to ord. Der er for meget luft.

Det var lige nogle lidt nørdede typografiske input til dig.

Ronni

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 12:58

Sorry - havde ikke lige set du havde lavet nyt forslag

Men må jeg sige nu bliver det måske en smule plat især hvis du ikke kan illustrere det bedre end det Big Smile
Det er meget venligt ment.

Ronni

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)