Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber i vil give konstruktiv feedback på redesign af logo til kunde

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God-sen-aften amino'er,

(Håber indlægget er postet i den rigtige sektion)

Håber i nyder weekenden.
Jeg har hertil aften, arbejdet på redesign af ny logo til min kunde Daaseringe.dk - (Der er også snart et redesign til hjemmesiden på vej)

Daaseringe.dk er en del af frivillige kvinder til organisationen, Innerwheel Danmark.
De samler dåseringe ind fra øl-og sodavandsdåser (ikke magnetiske) og smelter dem om til skruer og bolte, så fattige i Thailand har mulighed for at få et kunstigt nyt ben eller arm. 

Jeg vil meget gerne høre hvad i synes om logo forslagene, og hvilket et i vil vælge hvis det var til jer.

Ser frem til at høre jeres meninger.

Logoerne kan ses her

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 03:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt kan jeg bedst lide nummer 1. Men er det mening at selve "dåse-ringen" skal se sådan ud eller bliver det rettet til i sidste ende?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 03:46

Jeg kan bedst lide 3eren, men men men......

Det er jo en hjælpe orgainsation, så det nytte ikke at have en skarpkantede logo (tekst) og derfor mener jeg at 1eren er den bedste, idet teksten er lidt mere rundt i det, mere bløde....

ser også frem til andres meninger

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 07:19
Hej Nils.

Nu søger du en ærlig mening, min er at de logo forslag er kedelige(Sorry)

synes dog der er muligheder i 2'eren

Mvh

Tim
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:19

kan faktisk bedste lide det nuværende på siden, da der er farver i det , jeg går udfra der ikke kommer farver i dem du laver nu.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:27

Mikael christiansen:

kan faktisk bedste lide det nuværende på siden, da der er farver i det , jeg går udfra der ikke kommer farver i dem du laver nu.

Det kan være at du kan bedre lide den nuværende Mikael. Men som jeg gættede det var det ikke et logo og det er blevet brugt før:

http://www.tineye.com/search/96f22d92159119f8801e8b4f9f3d232578612631/

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:33

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Mikael christiansen:

Det kan være at du kan bedre lide den nuværende Mikael. Men som jeg gættede det var det ikke et logo og det er blevet brugt før:

http://www.tineye.com/search/96f22d92159119f8801e8b4f9f3d232578612631/

så burde han sætte farver i de forslag han laver nu, de virker meget farveløse og okay viste ikke det var brugt før, derved er nok bedste med et nyt unikt logo, da det kun er på ens hjemmeside

jeg synes , det unikke logo er det altid bedste vis der er farver i men det er kun min mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:50

Hej Nils,

Jeg kan godt se din grundidé, personligt synes jeg det mangler mere skarphed og måske et lille twist så det ikke blot er en dåsering.

Håber det hjælper dig lidt på vej.

Mvh

Ivan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Hej alle,

Tak for jeres besværelser.

Det er rigtigt at logoerne virker meget kedelige - men ville forsøge at lave noget simpel, som samtidig var lidt mere signende i lige nøjagtig dåseringe regi.

Synes det nuværende for det første at det nuværrende logo har for meget fokus på Innerwheel, og fjerner lidt fokus fra Dåseringe.
- Derudover synes jeg Innerwheel-logoet er for grumset, og er derfor jeg har forsøgt at lave et nyt forslag.

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Dåseringen er lidt grumset, fordi den er tegnet efter et billede - Det bliver rettet, så den bliver knivskarp Smile

Personligt er jeg mest ude i 1'eren eller 2'eren - da den beskriver både at man hjælper Thailand, men også hvem der står bag.

Har i forslag til hvordan jeg kan gøre logoet både mere signende men også med eventuelle farver/symboler høre jeg dem meget gerne. Det er kun 'lidt for sjov' jeg sidder og laver dem nu, da jeg gerne vil blive bedre i Illustrator, og vil når jeg har et par logoer mere, sende dem til kunden.

Tak for jeres meninger Yes

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:14

Synes best om nr. 2 :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)