Hej Christian, Jeg synes umiddelbart din webshop ser rigtig fin ud! :) Men jeg har lige et par kommentarer: Jeg synes det er lidt forvirrende når man kommer ind på din forside, hvor der står "fremhævede varer" som fylder stort set hele forsiden. Hvad med at skrive en "velkomst" øverst på forsiden og fortæl kort om, hvad der sælges på siden.. Nedenunder velkomsten kan du så have 4 fremhævede produkter. Derudover håber jeg, at du med tiden får endnu flere produkter således, at køberen har et stort udvalg at vælge imellem. Det virker mere professionelt - forstå mig ret ;) Endeligt synes jeg godt, at du kunne skrive lidt mere omkring produktinformation. Hvad er produktet lavet af, hvilken tlf passer det til osv. Det kan godt være du allerede har skrevet det, men sæt lidt flere ord på, så det kommer til at fylde noget mere. Der mangler også lidt praktisk kontaktinfo og generel info om virksomheden etc. Men ellers synes jeg, at det ser meget godt ud. Stor respekt for, at du har fået det op og køre ;) Mvh. Kira |