Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye webshop -Ris/Ros-

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey :)

Så har jeg fået gang i min webshop, http://mobilwow.dk/ Jeg har fået vare på lager fået sat siden op så den ser meget pæn ud synes jeg selv hverfald.

Jeg forventer ikke at omsætte for 50,000 kr om året, derfor har jeg valgt ikke at blive moms registeret endnu, selvfølgelig er det ikke udelukket at jeg kunne blive det hvis siden køre godt.

Hvis der er nogle der har nogle gode forsalg til at forbedre siden må i meget gerne sige til. Jeg kan sige at jeg er i gang med at lave et nyt design, men da jeg lige har fået nyt arbejde og det også skal passes er det begrænset hvor meget design jeg får lavet nu. Men der er selvfølgelig tid til at passe shoppen og sende vare og hvad der nu ellers skal klares :)

/Christian 
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:57

Du skal gerne sætte dit CVR nr. ind et sted, gerne i bunden af alle siderne.

Du kan også overveje at skrive det kun er mobilt tilbehør? For allerførst troede jeg at man kunne købe både mobiler og tilbehør, hvilket jeg blev lidt skuffet over da jeg kiggede lidt rundt.

Ellers fin side, men et nyt design ville ikke skade for at skille sig ud ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flere produkter

Flere produkter jeg har i hvert vane vis køber mobil køber man også lige det gør den holder længere et smart cover eller andet .

Troværdighed

Et telefon nummer til jer og lidt standard info hvem er i kan gøre siden mere troværdige .

Du behøver ikke nå 50.000 kroner for at få CVR nummer du får flere fordele ved CVR nummer kan trække mere fra i udgifter og dette CVR nummer giver siden et troværdighed boost 

URL

Engelske undersider i url kontaktsiden 

Titler

Husk udnyt google viser op til 67 tegn udnyt det og lav en lang unik titlen der giver flere besøgene 

overskrifter

Husk  brug h1 overskrifter 1 hver side de fleste sider er ingen det gør siden mere overskuelig

interne links

interne links struktur sats på at forklare alle ord på siden , jeg kan se i har pretashop , der kan til knyttes en wordpress blog til siden ret simpelt  , der kan i skrive nyheder på og forklare nogle af jeres kerne ord og hvert indlæg om kerne ord start der med h1 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 10. Sep 11
Skrevet kl. 01:43
Tak for de gode svar indtil vidre :)!

Du har nok ret i der burde stå det kun er tilbehør, måske noget i stil med "Tilbehør til din mobil" i logoet eller noget det må jeg jo lige finde ud af.

Cvr nummer har jeg ikke endnu, men jeg vil da lige se på det:) Kan du nævne nogle flere fordele ved at have et cvr nummer måske?

Flere vare er på vej :) Fik de første af tingene i sidste uge og flere vare burde komme i løbet af næste uge.

Ved ikke helt om engelske undersider ville hjælpe så meget, da jeg kun sælger til danmark.

Men vil se på det hele i morgen :)
Er glad for jeres svar

/Christian
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:00

underside er i engelske url , det er en fordel det er en danske url på en dansk side

Du behøver overhovedet tænke om du får minus moms i starten det har alle iværksættere i starten og vis starter uden kan du ikke få moms tilbage derved kan du ikke trække i samme på dine penge da du derved har færre kroner for nu får du ikke moms tilbage

Dog vigtigt det giver overskud på et tidspunkt da det ellers af skat de vil sige det er en hobby virksomhed og de vil lukke dit CVR nummer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 02:14

Udemærket shop

Det jeg lagde mærke til er nogenlunde de samme ting som Michael og det vil jeg ikke komme mere ind på, men jeg spottede at du mangler at vise hvad du tager af betalingskort? Skal dine kunder benytte Paypal eller kan de bruge Dankort.

Nogle af dine produkt billeder er ikke så pæne, de er grumsede og det ødelægger helhedsindtrykket af produktet.

Det kunne være fedt med et banner med en slider i toppen af siden med en masse gode tilbud så du kan udnytte det salgspotentiale der er når kunden lander på din side.

Bare et lille udviklingsområde til sitet når tiden er til det :-D

Ellers så giv den gas :-)

Fra Køge
Tilmeldt 10. Sep 11
Skrevet kl. 17:56

Mikael: Minus moms det har jeg aldrig hørt om nu bliver jeg da for alvor forvirret hehe :P

Kasper: Du har ret jeg skal lige have sat et logo op eller noget :) Man kan betale med dankort via paypal hvor man ikke behøvere at register sig først

Hmm synes du virkelig mine produkt billeder er grumsede det vil jeg da lige tjekke op på:)

Noget banner og sådan kommer nok i det nye design når det bliver færdigt en gang ;)

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:31
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:37

Rigtig flot og overskuelig shop.. Du har nogle rigtig fede ting på shoppen!

Vil helt klart anbefale den til mine venner :)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Hansen:
Man kan betale med dankort via paypal hvor man ikke behøvere at register sig først

Nej man kan ikke betale med Dankort via paypal. Man kan betale med VISA.

Hvis man ønsker at kunne modtage Dankortbetalinger skal man have en indløsningsaftale med PBS og f.eks. ePay som betalingsgateway.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)