Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye webshop -Ris/Ros-

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes desværre shoppen er for "Prestashop" agtig.. Hvorfor skulle man handle i din shop i stedet for de 100+ andre iphone covers etc shop der er ?

Synes desværre du ligger dig på et tungt marked.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:48

Jeg er meget enig med Mikael. Kig de punkter grundigt igennem og siden rettet til. Fx synes jeg info i bunden fx cvr er rigtig vigtigt.

En anden ting er måske en lille præsentation af shoppen.. Man bliver bare kastet ind på en produktlisning. Måske et lille banner eller slide øverst hvor du præsentere shoppen.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:21

Kasper: det kan jeg godt se vil få fixet nogle nye i løbet af i morgen regner jeg med ;)

Simone: Mange tak skal du have Simone det er jeg da rigtig glad for at høre, jeg regner med at jeg får flere vare hjem i løbet af næste uge, regner med varer til htc sensation og Iphone 3 kommer hjem :)

Thomas: Hmm hedder de fleste dankort ikke Visa Dankort nu? eller er det bare dem jeg kender der har sådan et :)?

AngryBird: det er jeg klar over men hvis du læser min første post kan du læse jeg er i gang med at lave et nyt design, men jeg har lige fået nyt arbejde så det er begrænset hvor meget jeg får lavet i hverdagen :)

Kristoffer: Der kommer noget banner/logo i det nye design :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:50

Christian Hansen:
AngryBird: det er jeg klar over men hvis du læser min første post kan du læse jeg er i gang med at lave et nyt design, men jeg har lige fået nyt arbejde så det er begrænset hvor meget jeg får lavet i hverdagen :)

Det er desværre ikke kun designet Christina. Jeg synes det er genialt at du er startet op selv. Men din webshop er ikke så meget værd hvis ikke du bruger ekstremt mange penge på markedsføring.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:24

Jeg har været lidt tilbageholdende, da jeg selv sælge produkter i samme kategori. Så kan kritik hurtigt blive opfattet forkert.

Men jeg håber at du vil tage det som det det er, nemlig ganske almindelig feedback.

Der mangler lidt info om hvem man handler med. Ingen webshops uden telefonnummer og en adresse, ville få mig til at svinge betalingskortet. Jeg ville skulle bruge lidt flere oplysninger om hvem jeg handler med, end en kontaktformular på en hjemmeside, hvor der ingen oplysninger er.

Generelt synes jeg det er en noget tynd side, som skriger efter flere produkter. Og på trods af det noget begrænsede indhold, vil jeg tro at du allerede har DC problemer :o)

Der er lang vej endnu, men det positive er at du er i gang. Med en aktiv shop, kan du jo dagligt måle om brugerne (og Google) synes den er god nok.

Med hensyn til markedsføring (ved godt at det ikke er trådstarter der nævner det), vil jeg anbefale at du venter lidt med at bruge penge på det. For som det ser ud nu, vil jeg vurdere at det er spild af penge.

Der er meget at arbejde med, så bare klø på :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:55

Hej Christian.

Tillykke med din nye webshop.

Du har ikke gjort det nemt for dig selv ved at vælge et marked, som allerede er godt mættet med webshops, men man behøver selvfølgelige ikke altid springe over hvor gærdet er lavest Geeked

Men den hårde konkurrence gør, at du på de helt basale områder er nødt til at være knivskarp.

Du har selv lavet dit logo i Powerpoint, ikke?

Det er fint at være omkostningsbevidst, men du har sparet et forkert sted. Du er simpelthen nødt til at finde et par tusinde kroner i dit budget til at få lavet et ordentlig logo.

Troværdighed betyder meget, hvis du ikke bare vil have folk ind på din side, men også ud igennem kassen med noget i kurven.

Mvh Troels.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:18

I gang: Du har ret i det med telefon nummer og det, jeg er i gang med at lave en ”Om Shoppen” side  med nogle oplysninger.

Og som nævnt før jeg har flere vare på vej som jeg forventer kommer i denne uge.

Og jeg er godt klar over at der er rigtig lang vej endnu  hehe ;)

Troels: Hej Troels og mange tak, jeg er godt klar over det bliver rigtig hårdt med mobiltelefon tilbehør, da der findes mange sider af disse slags men nu har jeg taget chancen ;)

Mit logo er lige fixet sammen i photoshop på 5 min, det er selvfølgelig ikke meningen jeg skal bevare dette logo, og et nyt vil komme i det kommende design.

Tak for svarene alle sammen det er rart med nogle gode råd

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:32
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:50

Hej

Jeg synes siden er helt fint designmæssigt, dog trækker logo sidens design ned.

Overvej at få en til at designe dit logo.

Ellers thumbs up

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)