Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Sælger til af vores produkter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en kompetent B2B sælger, der kan arbejde freelance med vores produkter. Vi har en meget attraktiv produktgruppe med en stor potentiale. Vi ønsker at manifestere os i DK, og udvikle vores kundeportefølje.

I den forbindelse søger vi en konsulent eller bureau, som kan hjælpe os. I skal arbejde selvstændigt med afsætning af vores produkter - hvorfra I vil aflønnes med 33% af alt avance pr. salg.

Vi er placeret i Århus. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:27

Er interesseret i at høre mere. Har I mere information om produktet, må I meget gerne sende en mail til mig på anders@a-helbo.dk.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:41

anderst:
med vores produkter

hvilke produkter er der tale om. og link til hjemmesiden vil faktisk være informativt.

mvh.

michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:11

Jeg er også interesseret, du kan skrive en mail til mig.Her er min mail, hvor du kan sende diverse detaljer til mig.

smartgeneration1@gmail.com

.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:13

Hej Anderst

Som et par andre, kunne jeg også være interesseret i at se lidt mere omkring dit produkt og vide lidt mere om den profil, der skal bane vejen for jer ...

Tag gerne et kig på www.oxeogco.dk

Jeg arbejder professionelt med markedsføring af andre selskabers produkter og ydelser og skriver reelt primært fordi, jeg har et enkelt hul i kalenderen, som godt kunne bookes med en aktivitet yderligere ... hvis

Og her tænker jeg så på produkt, branche o.s.v.

Mvh

Henrik Oxe - Oxe & Co - 22181220 / ho@oxeogco.dk

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:31

Hej Anderst

Husk at hvis du indgår aftale med en freelance sælger, så få lavet en kontrakt som også er kigget igennem af en advokat, således at ved eventuelle uenigheder så er der styr på tingene.

Belært af mine tidligere erfaringer med sælgere herinde fra, oplevede jeg feks at en sælger jeg brugte herinde, efter vi have afsluttet samarbejde løbe med en stor del af vores portfølje, og er i dag i bestyelsen for et konkurerende firma i samme branche.

Så vi var helt klart for dårligt sikret i forhold til denne sælger som eller virkede både troværdig og oprigtig.

Så sørg for at sikre dig rigtigt.

De bedste hilsner

Tc

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 14:40

Tak for feedback Torbjørn.

Jeg har dog kontrakt på plads. 

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 23:26

Er interesseret i at høre mere. Har I mere information om produktet, må I meget gerne sende en privat besked.

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 15:01

Hej Hr. Olsen

Sender du ikke mig en mail på anders@valueshop.dk, så kan jeg sende dig mere info.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)