Vi søger en kompetent B2B sælger, der kan arbejde freelance med vores produkter. Vi har en meget attraktiv produktgruppe med en stor potentiale. Vi ønsker at manifestere os i DK, og udvikle vores kundeportefølje.
I den forbindelse søger vi en konsulent eller bureau, som kan hjælpe os. I skal arbejde selvstændigt med afsætning af vores produkter - hvorfra I vil aflønnes med 33% af alt avancepr. salg.
Som et par andre, kunne jeg også være interesseret i at se lidt mere omkring dit produkt og vide lidt mere om den profil, der skal bane vejen for jer ...
Jeg arbejder professionelt med markedsføring af andre selskabers produkter og ydelser og skriver reelt primært fordi, jeg har et enkelt hul i kalenderen, som godt kunne bookes med en aktivitet yderligere ... hvis
Husk at hvis du indgår aftale med en freelance sælger, så få lavet en kontrakt som også er kigget igennem af en advokat, således at ved eventuelle uenigheder så er der styr på tingene.
Belært af mine tidligere erfaringer med sælgere herinde fra, oplevede jeg feks at en sælger jeg brugte herinde, efter vi have afsluttet samarbejde løbe med en stor del af vores portfølje, og er i dag i bestyelsen for et konkurerende firma i samme branche.
Så vi var helt klart for dårligt sikret i forhold til denne sælger som eller virkede både troværdig og oprigtig.