Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en utroligt sigende overskrift :) men spørgsmålet er egentlig, hvorfor skal man altid blive syg op til en weekend :) hvorfor er det aldrig efter weekenden eller noget i den dur. Det er noget der undre mig :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:39

Sjovt du siger det KTJ jeg har haft det på samme måde! for 2 uger siden var det ryg skade og i sidste uge var det hovedpine.. Dog er jeg mærkelig frisk denne weekend :D

Hav en god weekend og bliv så rask!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:41

AngryBird:

Sjovt du siger det KTJ jeg har haft det på samme måde! for 2 uger siden var det ryg skade og i sidste uge var det hovedpine.. Dog er jeg mærkelig frisk denne weekend :D

Hav en god weekend og bliv så rask!

- Emil

:)

ja det er noget underligt noget, det er jo ikke fordi man ikke kan arbejde, hovedet og fingrene fejler sjældent noget (i mit tilfælde). Men man bliver nu lidt træt af at slå hagen ned i tastaturet hver gang man nyser Skype-BigSmile

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:42

Hej Kim,

Sludder!.. Iværksættere og selvstændige er ikke syge. De kan højeste have en dag, hvor de ikke er helt på toppen! Skype-Wink

God bedring, og god weekend!

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:44

KTJ-Media.dk:
Men man bliver nu lidt træt af at slå hagen ned i tastaturet hver gang man nyser Skype-BigSmile

Måske man de næste par dage kan finde "sætninger", som " jvsn cmk" eller "s døsnash" midt i dine indlæg, når nu du vælger at slå hagen i tastaturet? :)

I så fald skal jeg nok bære over med dig.

God bedring, og god weekend trods alt.

Med Venlig Hilsen

Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:47

Morten Madsen:

Måske man de næste par dage kan finde "sætninger", som " jvsn cmk" eller "s døsnash" midt i dine indlæg, når nu du vælger at slå hagen i tastaturet? :)

I så fald skal jeg nok bære over med dig.

God bedring, og god weekend trods alt.

Med Venlig Hilsen

Morten

Det er ikke noget jeg vælger, man skal jo læse med på Amino, og det er jo svært hvis man kigger ned af :)

men, men så slemt er det nu heller ikke. Det var bare noget der undrede mig lidt, for det kommer som regel op til en weekend for mit vedkommende, ved ikke om det kan have noget at gøre med at man har barn, eller hvad det nu kan være, de har det jo med at hente en masse med hjem :)

God weekend til alle ;)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 17:54

Jeg har fået af vide af en ven, der har hørt det fra en ven osv. ;-)
At det er noget med, at kroppen udsætter sygdomme i stressede perioder, og at man så først bliver syg eller udkørt, når man rent faktisk har tid til at slappe af, altså weekender, ferier osv..

Har ingen belæg for, at dette skulle være tilfældet eller sandt, men har selv accepteret det som en mulighed. :-)

- Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:58

Alexander Overgaard:

Jeg har fået af vide af en ven, der har hørt det fra en ven osv. ;-)
At det er noget med, at kroppen udsætter sygdomme i stressede perioder, og at man så først bliver syg eller udkørt, når man rent faktisk har tid til at slappe af, altså weekender, ferier osv..

Har ingen belæg for, at dette skulle være tilfældet eller sandt, men har selv accepteret det som en mulighed. :-)

- Alexander

Det lyder nu også meget plausibelt

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:01

John Nielsen:

Hej Kim,

Sludder!.. Iværksættere og selvstændige er ikke syge. De kan højeste have en dag, hvor de ikke er helt på toppen! Skype-Wink

God bedring, og god weekend!

Dbh. John

Tror også jeg ville være mindre syg som selvstænding :D - Men når man er håndværker er det satme svært at holde sig fra diverse sygdomme! :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

AngryBird:
Tror også jeg ville være mindre syg som selvstænding :D - Men når man er håndværker er det satme svært at holde sig fra diverse sygdomme! :-)

Hej

Så har vi igen den pivede ungdom...Ser du dengang jeg var ung og stod i en utæt fabrikshal, hvor der var så meget gennemtræk at jeg ikke kunne få andre frisure end sideskilling, da var man aldrig syg. Man kunne godt nok have lidt feber 40-41 grader, men det skulle bare arbejdes væk.

Det er lidt den der tøssede holdning, tude tude, jeg har fået blindtarms betændelse og vil have en læge, næ ser du rigtige håndværker tager lige stanlee kniven og fikser det, på vej til arbejde, når man nu alligevel skal cykle mellem bilerne i 10 meter høje snedriver. På en våd sommer dag.

Så her må jeg absolut sige at ungdommen ikke er hvad den var førhen.

/Kenneth

Ps. dette indlæg skal ikke tages seriøst.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)