Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

AngryBird:
Tror også jeg ville være mindre syg som selvstænding :D - Men når man er håndværker er det satme svært at holde sig fra diverse sygdomme! :-)

Hej

Så har vi igen den pivede ungdom...Ser du dengang jeg var ung og stod i en utæt fabrikshal, hvor der var så meget gennemtræk at jeg ikke kunne få andre frisure end sideskilling, da var man aldrig syg. Man kunne godt nok have lidt feber 40-41 grader, men det skulle bare arbejdes væk.

Det er lidt den der tøssede holdning, tude tude, jeg har fået blindtarms betændelse og vil have en læge, næ ser du rigtige håndværker tager lige stanlee kniven og fikser det, på vej til arbejde, når man nu alligevel skal cykle mellem bilerne i 10 meter høje snedriver. På en våd sommer dag.

Så her må jeg absolut sige at ungdommen ikke er hvad den var førhen.

/Kenneth

Ps. dette indlæg skal ikke tages seriøst.

Godt du lige skrev det til sidst.. Men at stå i en fabrikshal er ikke en håndværker.. Når du drikker Beton og sniffer glasuld, får stød 10 gange om dagen, og bære 10 køleskabe op på 5 sal så kan du kalde dig håndværker :)

Thank god for efterlønnen :) - Håber da også jeg kan blive selvstænding en dag, fordi et job som håndværker er ikke noget alle kan klare hele livet :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

AngryBird:
og bære 10 køleskabe op på 5 sal

Ja familierne bliver jo større og større sammen med at de fedt afgifter jo gør at der skal handles tilbud, Wink

Lidt til emnet.

Det er typisk sådan at adrenalin kan udskyde, eller at vi som mennesker, kan ignorer små skavanker i korte perioder, hvor fokus ligger et andet sted. Problemet er også typisk sådan at når man har haft en travl periode, med stress, så vil kroppen reager. Og det kan typisk give tegn som influenza eller lign, da man har behandlet kroppen forkert i et tidsrum, og så skal bruge en pause for at komme sig igen.

Det samme gælder hjernen. Den skal også have pauser, og sover man ikke nok, eller man bruger de volsomt så kan den blive overbelastet og skal have en pause.

Og alt det, er individuelt fra person til person.

/Kenneth

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:52

alt er plausibelt især når forklaringerne giver mening :) men i mit tilfælde tror jeg nu mere at der er tale om smitte fra familie. først var det sønnen, så var det konen og nu det så blevet min tur :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:02

Måske fordi man sover hele ugen længe og om weekend arbejder eller er det omvendt .

Jeg tænker derved vis man nu tænker du arbejder meste hverdag end lørdag og søndag er man mere træt om weekend , jeg kan anbefale at arbejde kun weekend 

Der findes mange muligheder du kan blive fotomodel eller danser stripper  de tit mere arbejde disse dage eller finde andet weekend arbejde og hav frie de andre dage .

Du kunne også bare kun arbejde om weekend og hvil ud hverdage så du er frisk til weekend , det kunne være en ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)